Followers

Saturday, January 24, 2009

yeee cerita smlm bkn arini,

suka hati aku lah nak cerita apa,blog aku suka hati aku lah,ok readyyy?check check 1 2 3;

alkisah nya begini,lol skema bapak.

smlm aku pergi naik kl kjp,alhamdulillah bkn naik bus.pergi naik kereta oh yeah oh yeah.jimat tenaga dan ongkosnya.

sampai college dalam pukul 2 lebei lah aku rasa?sampai jer college terus call lan,tapi kalau dah nama nya ahmad azlan bin abdul kadir nie aku nak ckp sikit "kalau tak reti nak angkat phone bila org call baik kau campak hp kau tue kat tasik sebelah pv10 pahammm?" punya lah ssh ok mamat sekor nie nak pick up phone grrr menyakitkan hati.cubaan demi cubaan dilakukan,dah mcm tryyy nak call station radio ok,eyh aku call hot.fm pown senang ok (yeee dulu aku selalu call hot.fm sbb nak buat ucapan kat kawan kawan) muahahaha

entah cubaan kali ke-berapa berjaya menghubungkan aku kepada azlan

aku : woi kau katne?
ahmad azlan bin abdul kadir : aku baru nak naik tingkat 3 nie
aku : ok ok aku dah ada kat tingkat 3
ahmad azlan bin abdul kadir : ok tggu jap

tak sampai 5 minit mamat tue sampai dgn amy,kekasih terangnya...maki maki hamun hamun blablabla sikit pergi masuk bilik nak amek borang dlm bilik tue ada pn fazi,pn ida dgn lg 2 org lecture faculty hospitality,masuk masuk jer pn ida dah sound ;

pn ida : HAH!NIE KENAPA PAKAI JEANS NIE

hahaha aku dgn topek diam jer,lan ckp drpd belakang "alaaaaaaa buat bodoh jer"

aku dgn topek : pn ida...nak boranggg :D
pn ida : bkn dekat saya,mintak pn fazi

tggu sikit punya lama kan nak amek borang tue,sbb pn fazi tgh bg penerangan dekat sorang bdk baru nie...lps bdk tue blah kitorg mentak lah borang;

aku dgn topek : puan....nak borang :D
pn fazi : nie kenapa pakai jeans nie
aku dgn topek : alaaaaaa kami baru sampai dari melaka lah blablabla
pn fazi : bkk seluar sekarang....

lol hanguk dea suh bkk seluar lol,tp lecture kitorg sume gila gila doe,pn fazi tue minah rempit tue jgn main main (suka suka hati aku jer),tp yg bangganya masa mintak borang aku,bila aku ckp jer nama aku.terus pn fazi taw kat mana kedudukan borang aku.sekali selak jer dah dpt woot woot bangga

tapi sadis doe kitorg punya jadual mengarut sungguh,free ahad dgn selasa...sabtu ada class 8:00-12:00,lepas tue tak dpt nak amek malaysia studies sbb class sume sold out katanya cait,kitorg tukar islamic studies,islamic studies tue pown dah full act,tp kitorg try jgk masuk huh,tue lah kolej nie tiap tiap bulan nak amek student baru...kolej kecik,lecture sikit....pffft,bayangkan class yg spttnye 30-40 org jd 60 org,class kalau besar tak pe...

"tue lah kau abudzaral-husaini suka buat keje last minute!padan muka"bila nak berubah nie?

tak dapat nak snap gambar,hp battery kong cisss.tak besttt

lps dah siap reg class aku gerak pergi mamak j.raja laut tue,aku dah lah tgh lapar gigil gilik dah nie,mamak sekor nie xabes abes dgn pangai tuttt dea.grrr lu maw keje ker tamaw keje?maw keje elok elok sket lah weyyy.pangai mcm tutttt padan muka kau smlm aku perli kau balik kan?tue lah kau.kalau lu layan gua elok elok tade lu kene mcm tue smlm lu taw tak?&*^%^&&( blah lah weyy mamak sekor tue,wirelesskl pown mcm tutttt kan smlm,asyek dc jer pffft;
__________________________________________________________

smlm aku jumpa bdk bwk 125 (paham paham ye k.ngah) ehehehe kecik jer kalau sblm nie besar gedabak mcm beruang dan bawak wave kan?,skrg kecik plak dan bwk 125?dgr cite dea rajin baca blog aku tq tq tq,pastu pastu bagus tue hujan hujan pown nak tggu jgk tue.

No comments: