Followers

Tuesday, January 20, 2009

miow bkn rawr,

aku adalah salah seorang manusia yang tidak suka kepada kucing,bukan benci tapi mungkin geli atau rimas?geli mungkin sbb bulu dia,rimas mungkin sbb ragam nya?hahaha,tapi sejak bila entah,bila aku balik kg,rumah aku sudah mempunyai 4 ekor anak kucing,w'pon aku tak suka kucing,tapi aku rasa 4 ekor anak kucing nie comel doe,dyeorg suka main main dgn adik beradik dea,main cakar cakar,gusti gusti.paling best bila dyeorg tido,dyeorg suka berpeluk :) muahaha comel gila doe
dyeorg suka tido,sama jer dengan mak dea


2 3 hari lepas 2 ekor daripada anak anak kucing nie hilang taw!aidil lah main,ntah mana dea campak kucing 2 ekor tue,tapi semalam kot?kucing 2 ekor tue balik,aidil suka kacau anak kucing nie,dea masukkan dalam bakul lah,seret seret kat lantai lah,letak atas ampaian baju lepas tue biar kucing tue jatuh,penah sekali tue wani ckp aidil letak atas ampaian baju,bila anak kucing tue jatuh,berbunyi "peeeeekkkk" sadis gila

xtaw lah bila kau dah besar nanti comel lagi ker tak kucing,kalau kau nakal siap lah.aku suh buyah buang!so lebih baik kau berkelakuan baik yeee kucing kucing.dyeorg tak ada nama,sbb kitorg tak bg nama.mungkin tak ada niat utk membela dyeorg,sbb kitorg mmg tak penah bela bela kucing nie,rasanya lah?cuma bagi dyeorg berkeliaran jer sekitar rumah.ada warna coklat+putih,hitam belang belang,coklat & putih,jantina dea aku xtaw doe,mcm mana nak check?