Followers

Sunday, January 4, 2009

x,


susah nya nak cakap tak,
senang nya nak berlagak kuat mcm xde perasaan,
sebenarnya aku nak kata tak boleh,
tapi aku tak boleh ckp tak,
aku tak senang ddk bila aku ada dekat situ,
sbb aku nak ada kat sana,
aku gundah gulana setiap saat minit jam,
kau tak tahu,
tapi tak pe kau tak perlu tahu :),
aku senyum nie nampak xaku senyum?,
ala biasa lah,
mainan jiwa jer pown kot kan?,
biasa lah tue,
ye aku kuat kan?,
ye aku tipu :D aku xmcm aku sbnrnye,
tapi........
aku akan tetap kuat kan ssin nie,
aku akan kuat kan diri ssin nie mcm apa yg kau kau kau harapkan,
ok bkn nak berdrama,
cuma nak menyatakan,