Followers

Thursday, January 8, 2009

lpr,

Ssin : Am kenapa sekarang aku asyik lapar.
Am : (buat bodoh jer)
Ssin : (menguyah maggi....) Aku rasa aku dah jd mcm topek lah
Am : (am masih sibuk ber chatting dgn enda)
Ssin : (Diam,terus memakan maggi dengan rakus....)
Am : Dalam badan kau ada HANTU kot,kau lapar tue bkn kau yg lapar.tp hantu tue yg lapar,kau makan bkn kau yg gemuk hantu tue gemuk.
Ssin : Ada ker!
Am : Ada lah ngok aku ngk blablabla.
Ssin : Dah r diam kau!
SIOT BETUL AM

lepas makan aku tido,sbb mata mengantuk gila,dan pening kepala yg teramat,malam tue aku badmood sesangat :\ mata aku rs mcm sakit sejak 3 4 hari lepas tp aku diam kan jer,mungkin sakit biasa jer,bila aku sentuh dia mcm ada bengkak,aku diam kan saja,mungkin sakit biasa.aku xnak kecoh kecoh.aku kan kuat.esok esok ok lah nie :),skrg nie aku terbgn pada pukul 5:00 pg,aku bgn....aku rasa haus,nasib baik milo ice yg aku beli smlm sblm tido masih ada lagi aku minum glupglupglup,aku off kan ps ttp lampu depan,sbb si faiz nie kalau main ps xreti ttp,dea suh ps main dea,on game.tp dea boleh sedap membuta pale hanguk dea.so skrg ddk lah aku dihdpn laptop keseorangan....ok mahu membaca sebentar....


No comments: