Followers

Wednesday, January 7, 2009

Exam theory of food hari nie pukul 9:00-11:00,pukul 6.45 aku dah bgn siap siap utk ke kolej,yelah takut sampai lambat kan.siap siap sume study study last minute sket,tggu lan,am,along,faiz siap apa sume,topek dah jalan dulu,sbb aku suh,sbb dea dah siap awal.lepas dah siap sume turun tggu bus,nasib baik still bus len seng,bus last kot.nasib baik lah kan,tp nasib tak berapa baik rupanya...bus len seng tue pergi pusing amek student yg tggl dekat alfa villa,kira mcm jauh jgk lah kan,dah makan masa 10 minit utk sampai alfa villa sbb dea pusing w.maju utk sampai alfa villa.haih,jam dah menunjukkan pukul 8.50,aku dah resah grrr,pesal lah driver bus nie mesti pusing w.maju grrr.aku sampai kolej lambat.

So masuk exam pown lambat lah.but still dibenarkan masuk bilik exam,tue pown mcm kecoh kecoh kat luar,sbb ada sorang lecture nie mcm xnak bg kitorg masuk.lps tue class code berterabur,bdk yg spttnye masuk kelas yg dyeorg ptt masuk xmasuk,sampai kan ada satu bilik exam tue,sorang bdk pown tade. "KOSONG!" lecture dlm bilik tue mcm pelik kemanakah menghilang student yg spttnye masuk amek exam dlm bilik tue,kelam kabut sggh suasana exam dekat klmu,aku,lan masuk bilik yg mula mula kosong tue,dalam tue ada 9 ker 10 org ntah.termasuk aku lah,sikit gila.

Alhamdulillah aku boleh jwb semua soalan kot,tp ada cam rasa terkilan sbb xdpt jwb ada 2 soalan tue table ttg mother sauces blablabla,dgn xdpt nak explain pasal salad :\ pdhl dah study benda tue,lupaaaaaaa lah ,ada 3 section section A cross word,section B label equipment dlm dapur section C cam short answer.

Lepas abes exam,aku dgn lan gerak g dpn kolej tggu topek,am,along sbb dyeorg xabes jwb lagi,tgh ddk ddk tetibe wanie dtg ddk sebelah aku,borak borak mentak dea tips utk kitchen organization,yay naseb baik dea ada,aku g photostat.lepas sume dah kumpul gerak g mamak,makannn perut memasing dah main lagu meet uncle hussin,lepas makan igt nak balik,tggu bus len seng lama gila,ada yg awal tp dah full padat mcm sardin so xboleh nak masuk,tggu bus lain.


"ok fokus dekat tisu,fokus fokus fokusssssssssssssssss berapa banyak uncle tue dpt jual tayar dlm sehari?" magic yg membuat kan org bengang,suh fokus kat tisu alih alih tanya berapa banyak uncle tue jual tayar,mana lah minah tue nak taw mangkuk.

Tgh dok lepak lepak si along yg gila gila tue pergi kcu kcu bdk,ckp main magic lah apa lah,xley blah,magic paling bangang.bila len seng sampai sume naik,bila bus len seng dah jalan tue,aku baru pasan si along tertinggal kat kolej bwahahaha xley blah.aku call along ckp kitorg dah ternaik bus,xpasan along xde.upenye dea pg settle kan ptptn dea.aku dgn topek mcm rs bersalah sbb tertggl dea,kitorg tekan loceng turun dekat monorel chow kit,menapak pg kolej balik.

No comments: