Followers

Tuesday, January 20, 2009

moo bkn mbekk.

hari nie bukan hari haiwan sedunia kan?hahaha entry aku semua akan ada kene ngene dgn haiwan doe,ptg td lps bgn dari tido,bgn bgn dlm pkl 5:00 mcm tue,bgn bgn cuci muka lps tue makan,yeee aku makan,utk kali ke 5 miahahaha (aku tido tgh hari) lepas dah makan,tgk tv kjp,urgh bosan nye.so online lah kjp,online pown bosan.

pikir pikir apa aku nak buat ptg ptg nie?so aku buat kptsn nk pergi rumah arif bestfriend aku masa dekat smkda dulu,lgpown dah lama tak jumpa dea,pukul 6:00 aku gerak pergi rumah dea...

sampai sampai jer rumah arif,bg salam 2 3 kali mcm xde org jer,urgh mana plak mamat nie pg?mula mula aku dah rasa mcm nak gerak balik jer.bila aku pusing jer.tgk mamat tue sampai dgn motor dea.nasib baik lah kau cepat,rupanya dea dah nampak aku masa kat pekan td,dea pown cpt cpt balik hahaha.

lepak lepak rumah dea cite cite borak borak gosip gosip kutuk kutuk blablabla,arif skrg dah malas nak sambung belajar,dulu dea ada buat bela ikan paus,eyh bkn ikan paus,ikan keli kalau tak silap?tapi dea ckp rugiii bela ikan tue,duit beribu abes.so skrg nie dea bela lembu plak,2 bulan lepas dea ada sekor jer oke!skrg dah ada 5,dea dah beli lagi.lembu lembu dea sume jinakkkk

arif kau dah gemuk ok!





dea ada sekor anak lembu nama nye "pet" kalau tak silap,comel tapi aku takut nak pgg.lps tue arif ckp kalau kau pgg mesti tgn kau ada bau lembu,hahaha xnak lah aku pgg

aku : woah banyak dah lembu kau
arif : biasa lah
aku : berapa ekor jantan?
arif : 3 ekor tue warna tue blablabla yg betina tue dah hamil
aku : abes dea beranak nanti kau sambut lah?
arif : tak lah biar jer lah
aku : ohhhhh
arif : aku dah kaya nanti aku tak nak kawan dengan kau lagi

cinabeng punya budak sampai hati kau kan,xpe xpe aku dah kaya nanti aku naik bmw aku jumpa lecak lalu sebelah kau,aku bawak lelaju (cuba bayangkan) muahahaha berani kau kan ckp mcm tue kat aku grrr aku taw kau gurau arif :) kita kawan kan kan kan

arif : kau tak nak beli?harga kawan kawan 2000 lebih dpt lah
aku : ah tak nak aku

tak hengen ! -_-