Followers

Saturday, January 10, 2009

-.

hari nie aku kat melaka.plan nak pergi jpj dgn cimb bank cancel,sbb aku terlambat bgn,dan bila aku bgn ummi dah xde.so poket kosong nak settle kan mende tue,and and and try carik kunci motor tak jumpa.mcm mana nak keluarkan,tp nak kene settle kan isnin nie jgk kot,mls aku nak tangguh tangguh memeningkan pale otak sahaja.

hari nie dok rumah tade buat apa,ngadap laptop.sampai ummi ckp "dah dah lah tue ngadap komputer jer....",masa tue dah masuk maghrib,aku pown gerak lah igt nak mandi tetiba ummi panggei "uman,ali,ita...abu dzar.... mari sini kejap..." rupanya ummi nak tunjuk gambar family senior ummi masa kat canada kot kalau tak silap,yeah ummi ckp anak anak makcik tue semua berjaya blablabla ada lagi ummi ckp,huhuhu...lepas tue ummi tunjuk blog anak anak makcik tue,nak bagitaw supaya anak anak dea pown blog lah mcm anak anak makcik tue kot...nie xblog pasal artis korea lah apa lah ngarut ngarut (ummi sblm ummi tunjuk semua tue,buja dah tgk dulu kot,buja follow ok blog ummi)

malam nie aku tlg ali balut buku teks dea,ntah berapa belas keping buku teks dea...pening pale doe balut bebanyak buku teks,dah lama xmembalut buku kan,tetiba amek kau,xdpt nak siapkan malam nie,esok sambung ada lagi 5 keping kot....

No comments: