Followers

Saturday, January 31, 2009

azam akhir ashaari,

tadi pukul 3:00 pagi jumpa bestfriend aku yg dah lama tak jumpa azam,dah berjaya dah mamat nie skrg.dah mampu ada kereta sendiri sume,bangga bangga aku dengan kau kan?tapi kau masih dengan perangai lama kan.tapi tak pe aku terima kau seadanya,

"pakai lah top man,pakai lah quicksilver pakailah pakailah pakailah blablabla dan jenama jenama lain,baru lah orang pandang blablablabla,lepak lah pavilion blablabla baru lah org pandang." (azam,2009)

tak cool nye aku kan?pakai baju selekeh serabai jer :) tapi tak pe zam aku pown tak nak org pandang aku,aku melepak dekat rumah jer lagi puas,bagi aku lah tak perlu pavi lah dll aku dah cukup puas

btw pown thanks ah sudi singgah pv10 jumpa aku kan,best dpt jumpa kau.tak puas pown kan jumpa tadi,mcm kjp sangat jer,nanti lepak lagi keh,kau nak peluk aku tadi?aku jual mahal kan?hahaha tapi aku bagi jgk kau peluk aku kan,puas?


No comments: