Followers

Friday, January 30, 2009

terima kasih daun serai,

ekeleyh kau dengan kau boleh berambus,terima kasih!perluker nak sakitkan hati aku?eyh tak tak,kau tak sakitkan hati aku,aku cuma disakiti(boleh?).aku bengang gila bila tetiba kau tuduh aku tanpa usul periksa?kau terus bambambam(mcm tumbuk) bagi tuduhan tue kan?ok kau lagi percaya dea,eyh tue tak salah,sumpah tak salah.kau ada hak nak percaya dea lebei dari percaya aku,eyh sumpah aku ngaku aku lagi jahat dari dea,eyh ada org ckp tak baik main sumpah sumpah.pimam***lah,ingat aku kesah?terima kasih sayang(boleh?) tadi aku call kau 5 saat dan aku ckp laju mcm the flash kan?ringkas tak ayat aku?tapi aku tak tahu kau paham ker tak apa yg aku ckp,(yeee aku ckp laju mcm menitik belacan dengan semua kudrat,boleh?) "aku dah mintak maaf dekat dea,aku tak tahu apa yg dea ckp dekat kau,terima kasih,bye" mwah mwah mwah(boleh?) sekian,

this is ssin(boleh?)
terima kasih daun serai

4 comments:

shen said...

lannnn!

Amira Zafirah said...

lately asik emo je kan. huwm :|

Anonymous said...

abg ade problem eh? tk bgtau yoy pn.

abu dzar al-husaini said...

shen - diammmmmm

amira - tue lh psl *pinjam bahu*

yoy - mn ada prob....