Followers

Thursday, January 8, 2009

wallet,

pukul 4 aku tetiba mcm rasa rimas ddk rumah pv10,aku rasa sesak,aku mcm tak boleh bernafas...aku call topek

Aku : Topek,kau nak balik melaka bila?
Topek : Entah,kau?
Aku : Erm...kau nak balik bila?
Topek : Ikut kau lah...
Aku : Jom balik sekarang!
Topek : Kau betul nie?
Aku : Yeeeeeee,cpt sikit taw...

aku siap siap kemas barang lipat baju masuk beg mandi mandi pakai baju,pakai kasut berambus dari pv10.jiwa rasa tenang hati rasa lapang...aku dapat tiket balik melaka pukul 7:00 pm,masa dpt tiket tue baru pukul 6:30 pm,so topek ajak makan dulu,kitorg pergi tapau KFC,makan dlm bus...sampai melaka dlm pukul 9:00 pm,turun jer dari bus aku rasa mcm ada benda yg xde,aku raba seluar,rupanya wallet aku tade,aku gelabah...aku lari lari masuk dlm bus check dekat seat yg aku ddk tadi,tade...aku panggei topek,topek check dlm beg aku tade :\ aku gelabah,mcm mana nie,aku try nak naik bus check kali ke-2,tp bus tue dah jln,aku kecewa...aku jalan tak tentu arah,aku nak kejar bus tue,topek ckp bus tue dah blah...aku cuba pergi kat kaunter tiket bus metrobus tue nak tanya mana bus tue pergi,tp kaunter dea dah ttp,yelah dah pkl brp kan hmm,aku suh topek balik dulu,sbb adik dea dah tggu...salam salam topek blah,aku tggu ummi&buyah dekat dpn pintu masuk melaka sentral,ada lah dlm 1/2 jam aku tggu,sementara tue aku call re-rakan utk merungut pasal kejadian yg baru berlaku,aku gila babi kecewa...mcm mana azam aku utk cuti sem nie?nak abes kan ujian lesen memandu,lesen L kereta hilang....Ic,card bank,lesen P motor,lesen L kereta hilang :( nasib baik lah sblm aku gerak g pudu,aku terniat utk bank in kan duit utk wimax RM240.00 kalau tak,mati aku nak menganti balik duit bebudak tue haih.....belum buat report lagi,buyah xsehat,tggu esok....

No comments: