Followers

Thursday, January 22, 2009

yeee aku tak pergi test jpj,

nak update sikit pasal smlm;

hari nie spttnya kan aku dah pergi test jpj kan?jengjengjengjeng aku tak pergi :D

smlm kan abg azhar ckp ptg smlm nak buat warm up sblm pergi test jpj hari nie kan?dan seperti yg aku dah agak dea tak dtg pown amek aku utk buat warm up.sbb dea ckp "ptg nie lah kalau sempat kan" so kalau tak sempat dea tak dtg lah kan?

aku ingat kan dea tak dtg sbb ummi dah call dea bgtaw aku tak ready lagi nak test jpj kan,sekali bila ummi balik,ummi tanya aku pasal kelas memandu,rupanya ummi tak bgtaw lg dekat abg azhar,ummi ckp dea try call abg azhar,dea tak pick up phone.lgpown ummi ada hal hari tue.

grrr,so mmg dea tak dtg lah kan utk buat warm up,cisss.lps tue aku kene marah dgn ummi sbb tak ckp betul betul dgn abg azhar :( aku igt kan ummi dah ckp dekat abg tue,tue yg aku tak call abg tue.kalau ummi ckp awal awal buja dah call abg tue dari ptg td lagi,hmm.maybe sbb ummi igt aku amek mudah jer benda nie pfft;

mlm tue lepas kene marah dgn ummi aku masuk bilik terus call abg azhar bgtaw aku tak nak amek test jpj esok.

aku : hello,semekom
abg azhar : ye hello
aku : nie abg azhar eyh?
abg azhar : yeee
aku : nie abu nie...
abg azhar : ah ye abu
aku : saya ingat saya tak boleh amek test esok lah
abg azhar : ah xpe tak sempat blablabla (dea ckp laju gila aku tak paham sepatah haram doe,tapi aku buat buat paham)
aku : saya ingat nak buat warm up dulu lah...
abg azhar : ah nanti lah lps raya cina
aku : lps raya cina?aaar,ok

hmm lps raya cina lah start class balik,tapi class utk sem 3 pown dah nak start urghh fening "tue lah kau abudzaral-husaini buat keje suka bertangguh!padan muka"

2 comments:

miraa. said...

haha
test jpj.
gud luck a wei.
:DD

Farie Amrah said...

test jpj yer...
gud luck..