Followers

Thursday, January 15, 2009

jelesionisiaminism.

salah ker kalau aku rasa jeles bila tgk rakan rakan aku dapat tangkap gambar yang wow,cun weyy cantik pemandangan tue,aku pown boleh buat mcm tue,aku mampu buat mcm tue.eyh kalau aku ada aku pown boleh lah,tiba tiba rasa ghairah dan minat kembali dtg...sblm nie mcm dah pudar sikit hmm,igt sikit kau skrg amek course xde kene ngene dgn sume haram jadah yg kau fikirkan tue,lupakan lah lupakan lah... eyh suka hati aku lah kau kecoh pesal! blah r negative betul lah kau ssin...

"lupa kan lah,tggu lagi 10 tahun keh abudzaralhusaini...dah bgn lah dari mimpi tak sudah tue,,,"
...hati kecil ku terdetik,suara halus berbisik...

"yelah yelah....!!!"
...aku melawan kata...

"belajar benga* ada hati nak *^&^(*(^^$#$@W%^&%*&(*)*)"
...kau dah kenapa?nak carik pasal eyh hati!!!...

"kruk krak kruk krak..."
...aku menidurkan diri malas nak melayan kata hati...

you better talk to the hand hati

ok merapu kau sudah kan ssin,hentikan blah...

p/s:tak payah baca ini hanya sampah belaka