Followers

Thursday, January 8, 2009

last paper last minute,

hari nie ada last paper utk bebudak culinary dgn hotel management,bebudak culinary (aku) ada kitchen organization,exam start pukul 12:00-2:00,aku sampai exam lambat...but still boleh masuk,tp kene leter dgn lecture yg jg exam tue,dea ckp "nasib baik awak nie IPTS,kalau IPTA lambat 5 minit pown dah xboleh masuk,kenapa lambat?blablabla..." aku paling lambat masuk dlm bilik tue,soalan dea agak ssh jgk,tp disebabkan aku study,so aku boleh jawab lah dgn jayanya,aku org paling lambat masuk,dan aku org paling awal keluar,bkn nak ckp aku bijak,cuma aku malas nak bg tekanan kat pale otak aku nie dgn ddk lama lama dlm bilik tue...dgr dgr cite ramai bdk salah buat section D,sbb arahan dea mcm mengelirukan,nasib baik aku buat btl :) tp jwpn xpasti btl ker x
last minute study
topek dah siap nak pg kolej
lan pepagi dah bgn tention tention takut xdpt buat "kitchen organization nie ssh lah...blablabla"
nie babun sekor nie,mentang mentang bdk graphic abes exam awal,pepagi bgn tido celik mata main PS

2 comments:

xoxo said...

wahh abg,ajar saya masak.
wakaka xD
bersih seh rumah korg.
syabas!

abu dzar al-husaini said...

aku yg jaga doe rumah nie lol