Followers

Monday, January 5, 2009

5 jan 08,





hari nie ada exam english communication 4:45 - 6:45,soalan dea agak mudah.tapi xmcm yakin sgt lah jawapan aku tue betul,entah lah ssh nk ckp.ada prob sket dgn english communication nie.semua org mcm serabut kot dgn kelas nie,sbb mcm xteratur dan masalah masalah lain.abes jer jwb,aku keluar,lepas tue tggu dyeorg abes jwb aku ddk kat luar tue.


lepas along abes jwb aku dgn along nak turun G,masa tue ramai awek taw dlm lif tue.aku hampir hampir tersepit siot tol along dea tersalah tekan,dea bkn tekan buka,tp tekan tutup so masa aku masuk tue,lif tue pown tertutup lah,cissss seb baik xmati...tapi malu lah sbb masa awek awek tue kuar dyeorg still gelakkan aku arghhhhhh

sementara tggu topek dgn am abes jawab,along aku lan amy g maju junction,along nak bayar bil telefon,lepas tue along belanja makan waffle,aku amek waffle coklat,aku beli icekimo dea mcm abc,icekimo coklat nyumnyumnyum sedapppppp!

dapat bus len seng dlm pukul 7 kot,lambat jgk lah sampai rumah td.

3 comments:

shen said...

heheh ce kimo sumpah best

eh sakit ke?

abu dzar al-husaini said...

shen - sakit hati jer,malu semua grrr

abu dzar al-husaini said...

shen - icekimo bestt kan,tp mcm muak r makan sesorang