Followers

Friday, January 30, 2009

semakin hari semakin kabut,

hari nie aku pening kepala,sakit perut semua ada,ada class nutrition pkl 2:30,pukul 12:30 aku dah kejut lan suh bgn,tp bdk tue tak nak bgn pfft,bkn tak nak bgn cuma ssh nak bgn,topek dah call ckp nak gerak pergi class,hmm aku pown suruh lah topek gerak dulu,yelah kan topek nak berubah...nie nak ckp sikit topek,mesti kau igt aku mcm marah kau kan bila aku suruh kau gerak dulu?aku paham lah,aku kan selalu lambat kan,maybe aku kot punca kita selalu datang lambat?tape lah lepas lepas nie kalau kau nak gerak dulu,pergi jer tak payah pikir aku,terima kasih.mula mula aku igt nak tggu lan,tapi bila aku dah siap siap sume lan baru nak mandi,so aku pon gerak jer lah dulu,lagipown dea ada amy leyh temankan dea,aku pergi tggu bas sorang sorang jer,sedei :(

masa tggu bus perut lapar gila,sbb malam td tak makan kan.aku pown alas lah perut beli roti,tggu bus sorang sorang boring.

sampai sampai class aku pelik kenapa lan dgn amy boleh sampai dulu?rupanya dyeorg pergi college naik taxi.hmm

hari pertama class nutrition miss nadiah ada bagi homework,tp kan kan kan.aku tak paham pown apa yg miss nadiah suruh carik,sbb aku sampai pukul 2:20,masa tue miss nadiah dah start class?rupanya next week baru class start 2:30 pfft,so lepas nie nak kene tanya topek lah,nak tanya lan,hampeh.dea sampai lagi awal dari aku,boleh plak dea yg tanya aku,aku dgr/paham tak apa yg miss nadiah terangkan kat depan,pfft.aku nie nak tgk apa yg miss nadiah tulis kat whiteboard depan tue pown tak nampak.class abes 2:45 cpt kan?


abes jer class nutrition,topek ajak aku pergi ganti class basic western,mula mula aku mcm malas sbb nak kene tggu sampai pukul 4:00,tapi aku dpt idea pergi jumpa jer encik azhar.suruh dea bagi briefing dekat kitorg berdua jer ahahaha,kitorg bagi alasan ckp class clash :D bijakkan hehehe nasib baik encik azhar nak bagi briefing tue.encik azhar bagi jadual basic western kitorg,urgh jadual tue dah clash dengan class pastry plak.pfft *pening pale*

1 comment:

100 cotton percale sheets king said...

sampai sampai class aku pelik kenapa lan dgn amy boleh sampai dulu?rupanya dyeorg pergi college naik taxi.hmm
pure cotton bedsheets for double bed
bedsheets pure cotton