Followers

Monday, February 2, 2009

gelabah part.1,

menunggu

so today aku pergi driving school kat tangkak tue dgn am,naik motor jer.aku ajak am sekali,takkan dea nak dok rumah sorang kan?gerak dlm pkl 1:30 kot,sampai sampai tangkak driving school tue dlm pkl 2:00,otk harinie panas gila ok dekat tangkak tue,sumpah panas gila...kesian dekat org yg tgh belajar naik motor...

sblm abg azhar sampai aku gelabah gila,ahahaha tak percaya?tanya lah am,abg azhar janji pkl 2:30 tapi dea sampai dah nak pkl 3:00,mmg bengang lah aku kan?tue lah janji melayu (ahahah mcm aku menepati janji sgt lah kan?) abg azhar sampai sampai jer terus dea suruh aku masuk kereta betulkan seat pakai seat belt sume,pehhhh dupdapdup

dupdapdupdap

parking,naik bukit aku tak gelabah sgt sbb mcm "senang" kot,ikut ikut formula dea jer,woah ada formula kan,kah kah kah (berbilion kali keh ada mcm blog azwanali tak?) aku risau kat jalan biasa tue,kat jln biasa mmg aku gelabah sket.dah lah dekat rumah tak de pgg stereng lsg kan.tade org nak ajar...esok ada class lagi,hope khamis nie masa test jpj,sume nye ok,gelabah aku pown kurang lah sikit...

will be updated...

2 comments:

Anonymous said...

yes! nnti bleh bwak yoy ronggeng2! ;P

abu dzar al-husaini said...

pgg stereng pown dah gigil gigil