Followers

Sunday, February 8, 2009

6-8 feb,

8 feb,

aku online semula,selepas beberapa hari menghilang kan diri atas sbb sbb tertentu,mmg aku mengada ngada.

7 feb,
40% dibuat oleh aku

class pastry,best tapi mula mula rasa mcm urgh sia*,rasa mcm nak blah dari class tue pown ada jgk,sbb kitorg dah terlambat lebei 40 minit,tapi bila aku dah dpt step dea dah taw apa nak kene buat,otak nie dah ok sket.

aku rasa nie lan punya lah,lan konon konon kutuk aku punya kan.amek kau punya lagi teruk (aku punya tak boleh tgk :D)

masa class basic western,semua nya ok,cuma lan kot ada masalah sikit,dea still dgn "aku xtaw,aku xtaw..." urgh,sampai bila ahmad azlan?pastu sbb class nie aku lambat masuk class basic pastry and bakery



6 feb,
malam
budak budak rumah buat meeting,bincang pasal mcm mcm,pasal tak puas hati,bayaran bil,kebersihan dll.apa yg aku dpt dari meeting nie
1. aku dapat set barang kitchen aku balik (faiz ganti dgn yg baru)
2. arif mintak maaf dgn aku,selepas 3 bulan tak bertegur sapa ( w'pun ddk satu bilik)
3. jadual bertugas akan diwujudkan (bab bab kebersihan nie dyeorg serah dekat aku)
4. bayaran bil harus dilangsaikan sebelum 13 feb (termasuk wimax yer)

antara cadangan yg dibangkitkan dlm mesyuarat;
1. trip ke penang 2 hari 1 malam, rm75.00
2. pasang astro dekat rumah (korang sangap sgt nak tgk bola kan!)

petang


lan iron rambut arif,arif perasan konon konon mcm iori yagami (blah lah!) dah mcm rihanna jer aku tgk


tengah hari
aku: pakcik jauh lagi tak? (pakcik nie konon konon bwk kitorg jln shortcut,lalu DUKE tue,hampeh jam jgk pakcik...) baik lalu genting klang jer!
pakcik: dekat jer nie,depan tue sini blablabla
aku: oh
pakcik: class pkl berapa dik?
aku: pkl 2:30
pakcik: "tgk jam" eyh lambat dah nie
aku: tue lah.....
pakcik: pakcik ikut jalan shortcut nie pergi ampang 5 minit jer(kalau tak silap dea ckp ampang)
pakcik saya tak nak taw pown pasal ampang,saya cuma nak sampai ke college dgn sepantas yg mungkin,pakcik nie bawak kalah bdk yg tgh test jpj doe,benci


pagi
dpt bus ticket pkl 9:45.sampai kl dlm pukul 12,pfft lambat gila.

9 comments:

fikri FAUZI said...

perghhh..
best gilleeehhh

abu dzar al-husaini said...

fikri-apa yg best?

shen said...

apa yang best nyer?

Anonymous said...

kek pisang pas kat shen. dia makan apa shaja. aku tanak, coz aku belum nak mati makan kau masak

abu dzar al-husaini said...

aku sumpah kau jadi keldai syamim!

Woah, Nana! said...

nmpk sedap ohh
:D

abu dzar al-husaini said...

nampak jer mcm

Unknown said...

More about the authorweb newsthese details this contact formnext

steahet said...

this article More hints click here for more high quality designer replica why not find out more Dolabuy Balenciaga