Followers

Thursday, February 12, 2009

oh yeah,

jantung semakin menderu laju tatkala no makin lama makin besar dari 1 pergi ker 20.tatkala no ku dipanggil jantung bagaikan terasa akan menghamburkan lava yg amat panas sekali,ku kawal reaksi tubuh riak muka aku agar nampak gagah dihadapan rakan rakan lain.sungguh pandai aku berpura pura.

tatkala aku membuka pintu tanpa melafazkan zam zam ala kazam,jantung ku mula stabil,aku mulai positif kan minda,agar tenang semasa di dalam ujian,ku ingati satu persatu wajah yg banyak memberi semangat dorongan agar aku berjaya dlm ujian,wajah paling aku ingati ialah wajah ummi,aku bertekad aku akan lulus ujian kali ini,ini kerana aku nak buat ummi gembira walau utk seketika,atas semua masalah yg telah ummi hadapi sejak 2 3 minggu nie,aku harap ummi terus kuat utk anak anak nya.aku jgk harap ummi tak kan putus asa utk meneruskan phd nya,ummi boleh.

ok cukup sudah ayat ayat memualkan rasa,aku tahu kamu semua tidak suka dengan bahasa bahasa skema yg aku guna (syamim mesti dah muntah darah dah tue);

satu jer benda yg aku nak bagitaw dlm entry nie;




















aku dah passed road test jpj

peg jpj yg ddk sebelah aku utk ujian ulangan nie peg yg sama yg mengagalkan aku minggu lepas,alhamdulillah lah kali ke 2 nie aku berjaya meluluskan diri,bila aku nampak "LULUS" semua gelabah gabra jantung laju tue semua hilang,dan aku berani ckp "TERIMA KASIH" muahaha sebelum test muka tension jer,adoi ai.tangan sejuk gila.rasa mual mual mcm nak muntah,teruk gila kan?hahaha,lepas abes test call ummi bagitaw dah lulus :) bangga nie,lepas tue sms buyah bagitaw dah lulus,buyah reply "tahniah.dah tambah lagi driver umi.tq" ngehngeh am nanti aku belanja kau nasi bujang dgn air kosong eyh muahaha kat kedai akak tb yekkk

p/s : abg azhar saya suka bila saya tak kan jumpa abg lagi,saya pown harap abg begitu,tak kan jumpa budak penakut yg abg panggei abu nie muahaha terima kasih daun keladi esok tak payah dtg lagi,jgn lupa bagi lesen saya nanti,siot punya abu kan?tak mengenang budi

9 comments: