Followers

Saturday, February 21, 2009

cuaca mungkin,

aku paling benci kalau tidur aku terganggu waktu petang atau tgh malam, sbb aku akan terasa kehausan gila babi, benci gila doe. kalau kat rumah melaka aku ok lagi, kalau haus air dlm botol yg entah berapa liter tue aku sorang boleh habeskan, tapi bila dekat sini (kl) ssh sket lah. kalau haus nak kene pergi mamak beli air, kenapa xminum dekat rumah? sbb dyeorg malas nak simpan air, kenapa aku xsimpan air jer kan? sbb bila aku simpan air, nanti bukan aku yg minum, kemungkinan diminum oleh org lain adalah pasti, biarlah org lain minum kan? mungkin sbb aku xsuka berkongsi bekas minuman dgn org lain, kadang kadang minum lah jgk, tp entahlah,

aku mmg sgt haus sekarang nie, sbb tidur aku terganggu, nak turun mamak, tak ada access card, ssh lah skrg dah pkl 2:01 pagi, mana ada lagi org nak keluar dekat G tue, pfft, access card lan ady bawak keluar kot, access card lagi satu pada faiz kot, aku punya access card hilang, urgh ssh nye, aku sgt perlukan air ... aku haus mungkin faktor cuaca, badan aku kaki aku panas sgt sgt nie, kering jer hmm, :(

kecoh kan aku? perluker haus pown nak kecoh? pedulik apa, blog aku.

nanti aku nak upload video teknik arif main ps, pasti korang ghairah tgk sbb cara dea main mmg lain dari yg lain, taksub sgt


esok ada class basic pastry, tp topek xde, dea dah balik melaka, nenek dea sakit, nenek dea nak cium semua cucu dea sblm dea pergi... hope topek sempat sampai melaka,

aku harap esok lan xtention tention, and class tue pown lancar jer, sbb dah tggl aku amy dgn lan jer, positif yeee lan, terima kasih. tp nasib baik lah esok xde class basic western, kalau xaku xtaw lah mcm mana nak handle nanti. ssh jgk lah kalau topek xde kan?hmm

td lan ajak aku buat report, sorry lah lan, aku rs xsehat gila babi td, pale aku pusing, aku xboleh pikir apa apa, aku letak pale, terus tido (tp skrg aku terbgn sbb tido aku terganggu),tp kan lan ckp dea taw procedure utk week 2,3 tp knp dea xnak buat dulu eyh? tue yg aku pelik, perluker tggu aku? dea buat front page jer, lepas tue on friendster, dgn tgk youtube. mungkin aku kene bagi idea jgk kot, baru dea nak buat, lan lan... yg sebetulnya report tue individu yeee

***update***

nenek topek dah sihat sket :)

2 comments:

shen said...

nama lagu lily allen tu guess who batman.saje nak gitau

abu dzar al-husaini said...

lily allen-guess who batman (fuck you very much)

aku suka part fuck you fuck very very much a a a a a lah