Followers

Wednesday, February 25, 2009

berlakon,

aku suka curik curik amek gambar,mati aku kene saman kang



shima takut...

try utk xgelak,

dupdapdupdap

tgh lepak lepak dekat mamak dgn topek tetibe nampak shima lalu,panggei lah dea lepak sekali kan.lagipown td dea ada sms tanya aku kat mana,tp xdpt nak reply,sbb no dah kene block kan arini huhu,bila lah nak active kan balik nie,pfft

lepak lepak,nik plak dtg.sembang sembang,kitorg cite pasal lebai yg mcm kecoh tue,sbb lebai tue ada kat mamak masa tue,isk aku ngk lebai tue mcm taksub jer,ok xnk cite pasal dea.xbaek ngutuk org.

lepak lepak tetibe shima dpt call,aku mcm curious lah kan sape call shima,rupa rupanye ada sorang mamat nie dah kawen anak 3 nak jumpa shima.blablabla ada lah cite dea panjang malas nak cite,xpyh nak sibuk.

pastu aku bg idea kat shima mcm mana nak buat laki tue xkacau shima lagi,aku suh topek berlakon jadi bf shima,ahahaha,terpaksa doe.tapi betul jgk ckp syamim.aku xtaw betul ker laki tue nak usha shima kan.mungkin shima perasan syok sendiri jer,tapi kalau nak ikut kan cerita shima mmg nampak mcm laki tue nak usha dea,ada lah cite dea,xpyh sibuk ok?

topek ckp muka laki tue berubah gila bila nampak shima kuar dgn topek,aku xnampak sbb mula mula aku ddk jauh.

pastu bila dayah turun,dayah nampak shima mcm rapat dekat topek.dayah ckp "eyh ada apa apa ker nie?" lol kitorg dah risau dah takut kantoi...

act laki tue ada kene ngene dgn dayah,sedara ker apa ntah.dah xpyh sibuk.

p/s : shima kau xpyh nak mengatal doe,bahaya taw.sepak kang!

aku kecoh,biarlah.

2 comments:

Amira Zafirah said...

xyah sibok xyah sibok.
ceit. padahal, dia yg sibok cite
choyyy ;D

abu dzar al-husaini said...

wakakakakaka tue lah pasal