Followers

Wednesday, February 25, 2009

mungkin aku terlupa,

mungkin aku terlupa...




tapi aku mmg lupa...




tak entry nie xsama dgn entry shen




entry nie akan lebei beremosi kalau kau membacanye




kalau kau ada perasaan mungkin kau akan dpt rasa




aku perlukan bantuan mereka mereka yg bijak pandai cerdik lagi pintar




masalah aku besar bagi aku,bagi korang mungkin remeh "bodoh nye mcm mana boleh lupa?"




apa yg aku lupa?




dah ready utk taw?




aku...









lupa PASSWORD lapptop aku,urgh.aku dah tekan dah password yg aku ubah malam td,tapi dea xnak login jgk,ker mmg aku lupa.xaku jarang tukar password,baru malam td aku tukar password.

***update***

akhirnya selepas beribu ribu cubaan, 3212 1232 322 11122 2323 1213 2113 1123 blablablabla rupanya 3421,ada no 4 rupanye lol

2 comments:

wfqh wfqh said...

satu saja i nak ckp dkt youu.




AAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.

abu dzar al-husaini said...

apa yg u ckp?