Followers

Monday, February 9, 2009

tagged,

list these rules on your blog

1) share 7 fact about yourself on your blog

2) tell 6 unspectacular yourself on your blog

3) tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs

4) link the person who tagged you

Share 7 fact about yourself on your blog

  • Nama sebenar aku Abu Dzar Al-Hussaini Bin Rahimin
  • Family panggil buja,kawan panggei ssin,hussein,abu,al,dzar,blablabla
  • Anak ke 3 dari 8 adik beradik (uda,aku suka gaduh gaduh dgn ali "mcm anjing dan kucing",dan menyakat budak)
  • Sekarang tinggal di setapak,danau kota platinum lake condominium pv10 (singgah lah :D)
  • Sekarang belajar di klmu@kuala lumpur metropolitan university college (nama nak gempak tapi hampeh.),Ambil kursus culinary art (aku skrg minat graphic@IT lah plak,pfft)
  • Pakai kasut size 5 (mira kecikkan kaki i muahahaha)
  • Berat 48-50 (buat masa skrg tak penah lebei 50),tggi 168 (aku pendek,nak tggi sikit boleh)
Tell 6 unspectacular quirks of yours
  • Tak suka tempat kotor, (b-16-6 igt kebersihan tue penting!aku taw korang naik menyampah aku ulang ayat tue kan hahaha)
  • Suka mengemas,kalau rumah aku tue kotor,w'pon aku penat aku akan kemas dulu,baru aku boleh tenang (yeee betul)
  • Aku tak ada tulisan yg tetap,tulisan aku berubah mengikut mood
  • Kecik kecik dulu aku suka menangis,dan bila aku menangis aku akan masukkan satu satu jari aku dlm mulut sampai lah semua boleh disumbat. (kan ummi?)
  • Aku tak suka keluar rumah,aku lagi suka ddk rumah (bkn pemalas,aku cuma malas)
  • Aku boleh mengadap lappie 24 jam tanpa henti,gila tak de life,maybe sbb aku tak suka keluar,so aku habis kan masa dgn ngadap lappie,ummi takut tgk aku mcm nie (mata aku dah rabun)
Tag 7 people at the end of your post by leaving names as well as links to their blogs
i've been tagged by mira

8 comments:

wfqh wfqh said...

hoihoihoih,pandai mentaggg nampak.anyway.thnksss sssinnn.SUKA MENGEMAS?hahahahahahahaha.

Amira Zafirah said...

hahaha. you guys ade size lain seyy.
kan kan kan?

;)

abu dzar al-husaini said...

mira-lol

fikri FAUZI said...

perghhh..power gilleeh mate kau..buleh ngadap lappie until 24 jamm
salut2

abu dzar al-husaini said...

power mende,aku dah rabun oi

ainil hawa said...

oyt..mende tag2 nih..hahah..ko da tag wfqh pon da tag..aku da wat..p aku mne tau cane nk link org deyh..adoii..hahah..ngeng la ko..

abu dzar al-husaini said...

adeh cousin aku sorang nie
tape tape slow slow t aku ajar

Sang Perwira said...

babi, aku di tagged