Followers

Tuesday, February 3, 2009

gelabah part.2,

hmm hari nie lagi teruk dari semalam.kalau smlm on the road rasanya enjin kereta terpadam sekali jer,hari nie enjin kereta terpadam lebei dari 5 kali whatthe,urghhh down gila nie doe.mcm mana lah khamis nie,lepas tue kalau smlm masa parking tiga penjuru tue aku rasa aku tak de langgar tiang langsung.tapi hari nie aku asyek langgar tiang jer.

yang buat aku bengang tue,pakcik pakcik tue mcm marah kat aku taw td "eyh kau nie asyek langgar tiang jer........................" eyh aku bayar lah cibai yeee aku ckp cibai ada masalah?(aku tak ckp kat pakcik pakcik tue lah,aku ckp dlm hati jer) ummi buja tak boleh bawak kereta lah :( sumpah aku rasa down gila nie,urgh.apasal aku gelabah tak bertempat?makin teruk aku rasa nie.pfft,help me...

padahal bila dah pgg stereng tue,aku ckp dlm hati,aku boleh bawak aku boleh bawak aku boleh bawak,sumpah aku ckp mcm tue (yeee sumpah aku dah positif kan pale otak aku nie)

this is ssin
aku cpt gelabah kenapa?

2 comments:

Amira Zafirah said...

aiyoo. you kne blaja dgn I dow.
tgk Ady, chill je. hahaha ;DD

abu dzar al-husaini said...

mira - urghhhhh tgk lah mcm mana kan khamis nie pfft,mesti failed doe