Followers

Monday, February 16, 2009

bosan lah kot,

smlm budak budak rumah sume pergi buat part time dekat mana entah,aku igt nak join sekali kan,tp aku lambat plak,pastu aku takut dah penuh kan.yg tggl kat rumah.aku,ai,adi,dgn rain.bosan gila kot,tido sampai ptg,pastu malam dah xtaw nak buat apa,urgh sumpah bosan,rain dgn fifa 09,ai dgn DOTA,adi kuar dgn awek dea.aku?kemas rumah,dah xtaw nak kemas apa,tido sumpah tak boleh dah.lepas maghrib ajak ai pergi keluar makan,mula mula igt nak makan kedai akak tb,akak tb plak tutup.pastu kitorg pergi makan dekat steven corner jer,makan nasi lemak ayam rendang nyumnyum,dengan milo ais,milo ais dea terbaik ok,sedappp :D


sblm kuar makan tue aku sms teef tanya dea kat mana,dea tgh keje,pastu ckp lah nak lepak rumah dea kan,dea pown ok,so lepas makan dgn ai,balik rumah kjp.dlm pkl 10:30 teef sampai,dea abes keje kol 10:00,so skrg online dekat rumah dea lah,jap lagi nak balik dah kol 4:00 ada class basic western sampai pkl 8:00 urgh tak suka lah class sampai malam pfft

urgh ada drama jadi masa kat rumah teef,sial sial sial aku malas nak pikir,nyesal aku tak balik awal awal...

balik dari rumah teef aku kelam kabut siap siap sbb dah lambat,alhamdulillah sempat sampai.thanks metrobus,malas nak type panjang panjang tgk gambar sahaja;

group 5,group pertama siap sume masakan dlm masa yg ditetapkan,ceh berlagak,tapi result dea tak begitu membanggakan,just dpt 3/10 ciss,kedekut markah doe chef azhar.

chicket breast salad with italian dressing

chicken gordon blue with tomato cream sauce serve with duchesse potato and saute vegetable (sauce tak jadi)

oven baked chicken breast with mushroom sauce (over garnishing)

cream of chicken soup (ok)

balik kitchen pkl 8:30

dah penat dlm kitchen amek kau menum 100 plus 1.5 liter,aku sorang menum 1.5 liter mati lah kene "kencing manis"

awek tue comel doe,aku suka jer ngk

metrobus boleh plak bawak pusing w.maju,pastu berhenti isi minyak,aku dah lah nak cpt

peewitttt...

6 comments:

Woah, Nana! said...

ahaha, tauu that day i buat mushroom soup, but tak menjadi sgt! tgk chicken soup u mcm best :D

abu dzar al-husaini said...

i tak rasa pown doe mskn i,

xoxo said...

berbunyi terus perot aku tgk masakan2 tu! eh sejak bila ada hti dgn pmpn. haha. jht btl mulut aku ni xD

abu dzar al-husaini said...

sepak kang lin

xoxo said...

i love you sooo much!

abu dzar al-husaini said...

mwahhhh