Followers

Tuesday, February 17, 2009

guling-guling,

malam tadi betul betul malam yang mendukacitakan, dek kerana tragedi yg berlaku. lol semua nya gara gara mintak sirap limau dpt sirap, mintak air kosong dpt air paip, makan mee goreng, dlm mee goreng ada getah, mintak sos, dpt cili jeruk (akak tue dgn bangga letak cili jeruh tanpa rasa ragu ragu,siap ckp "akak lupa lah td adik mintak cili jeruk" mungkin akak tue pekak tp tak bisu "mungkin") mintak ais dlm bungkusan kecil, dapat segadabak besar ais dalam plastik merah (dekat mamak) dan drama yg berlaku dekat B-16-6 yg melibatkan faiz dgn gf nye pasti xdpt dilupakan lol, sampaikan masing masing xdpt tahan diri nak ketawa, ada yg bergelimpangan atas lantai. lg 1 adi nye ayat "rain kau nie ckp mcm keling lah!", pastu aku sahut, "MEMANG LAH DEA KELING POWN!" lol dah mmg rain tue india@keling, terbahak bahak ketawa.

ini jer gambar yg sempat aku ambil;

sos?

getah.

***update***
arif bawak assignment dea,omg aku sumpah gelak ok tgk assignment dea lol,tapi lecture dea xterima assignment dea tue,sbb tak kene dgn apa yg lecture dea nak.


kalau zoom boleh lah nampak;

SAMPAI KE CERAH
FILM PRODUCTION

JANGAN PANDANG LANGSUNG...
FILEM ARAHAN DARI PROF ARIFF-SAN

DI PAWAGAM 5 MAC 2009

PELAKON UTAMA
ALONG (SI BERUANG) , FAIZ (KACAK) , BUDAK2 PV10

AMARAN : DILARANG MENONTON BAGI ORANG YANG LEMAH SEMANGAT, IBU MENGANDUNG, SAKIT JANTUNG, KENCING MANIS, PENGHIDAP SAWAN DAN ORANG YANG MELATAH


11 comments:

Woah, nana! said...

ahhaa, ape daa. mamum kott.

ssin said...

SENGAL JER DOE

wfqh wfqh said...

HOHO,kesian gilaaaa.

Miccalamcka said...

HAHAHAH jangan pandang langsung????hahah kelakar giler..

mee ngan free getah??eeewwww kedai mana lah abang ssin ni makan..huhuhu

Amira Zafirah said...

mak aai. tragis betol ;D

ssin said...

wfqh-maybe sbb kedai tue dah nak ttp kot

muhammad akmal hakim bin hishammudin-kedai tue kedai vunguk's,jgn pegi...jgn lupa tgk "jangan pandang langsung..." hahaha lol

amira-tue ah pasal

Awek China Jumaat said...

Gila sacarstic do . hahaha !

ssin said...

ahahahaha

Syamim A Manaff said...

layak la utk kau.
padan muka

ssin said...

syamim-terima kasih

freefun0616 said...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,酒店,