Followers

Saturday, June 20, 2009

reunion,

20 jun 2009,dengar dengar cerita ada reunion dekat sekolah lama aku sekolah menengah teknik muar.aku pon ajak lah budak budak nie pergi...mula mula ingatkan tak ramai yang datang taw,bujang pon masa aku ajak dia cakap dia tak boleh datang blablabla sekali bila aku dah sampai dekat bentayan,dia sms tanya aku kat mana,rupanya dia dah sampai sana.sampai sampai sana tengok aretool dgn sha pon ada sekali,pandai gila dyeorang menipu,bujang kau memang kuat MENIPU :))



so hari tue yang datang aku,topek,anep,bujang,sha,aretool,arethank,dak jai,tomok,zati,wana,ibu,najwa...paling tak boleh blah cikgu boleh cakap aku budak bunkface wkwkwkwkwk



lepas berpanas dekat sekolah,kitorang pergi makan...nie paling tak boleh blah,menyirap jer aku...tengah sedap sedap makan nie,boleh pulak ada lalat dalam makanan aku pehhh...nasib baik lah aku jenis penyabar,budak budak nie suruh complaint aku cakap tak apa lah blablabla,tapi dyeorang sendiri yang cakap kan kat abang tue,huhuhu...


agak agak kalau aku saman boleh dapat berapa rupiah?

lepas semua dah kenyang kitorang pergi jalan jalan melaka,plan nak pergi muar jer sebenarnya.tapi sampai ke melaka pergi nya.lepas tue kitorang ada singgah dekat satu tempat nie,kat situ ada ular,iguana taw,kita boleh bergambar dengan menatang tue bayar rm10 jer,aku pulak memang tak suka lah kan.lepas tue orang cina kat kedai tue macam perasan aku tak suka taw,bila aku pusing jer dia ambil mulut ular tue dia letak kau bahu aku melompat aku lari lepas tue dia gelak jer cam babi doe,bukan sekali dia buat,banyak KALI!dia cubit kaki aku lepas tue cakap ular lah grrr





dalam kereta baru perasan baju kitorang sama oren



hahaha and and and semalam 1st time kot naik beca,dak sha lah yang nak bergambar atas beca wkwkwkwkwk











lepas dah bosan naik beca kitorang pergi eye on malaysia melaka,otw nak kesana,sha ameir bujang boleh sesat pulak.terpaksa lah tunggu...nasib baik dyeorang jumpa jalan semula...


















daa.

5 comments:

Dann Chafid said...

banyakkk nye pics
haha

gigih kau uploadd!
haha

bila nak bawak aku tour melaka?
;;)
ahha :P

Amira Zafirah said...

cheee, bdk bunkface.
waaaaah gituu ;p

abu dzar al-husaini said...

dann : jom lah turun melaka

mira : tue lah pasal,

fath Roslan said...

hahaha.ad lalat
msti kau berselera kn
wahahaha
jkjk

tasla said...

best replica bags online 2018 7a replica bags wholesale replica bags lv