Followers

Friday, June 5, 2009

empat beradik,

hari nie hari jumaat,sekarang cuti sekolah,ummi dah ikut buyah pergi jb bawak kak.chik dgn wani.tinggal lah kami 5 beradik,along aku uman ita ali...sebelum ummi pergi semalam,aku cakap kat ummi,"tinggal kan lah duit nanti buja bawak budak budak nie pergi jalan" woah baik nye aku wkwkwkwkwk,padahal aku pon memang bosan kot duduk rumah...ummi pergi khamis,so jumaat lah keluar...

lepas sembahyang jumaat tue aku macam dah malas taw nak keluar sebab dak uman cakap nak tengok wayang,sebab dah lambat sangat kan,fikir fikir kalau duduk rumah pon bukan ada buat apa,aku suruh lah dyeorang siap,pukul 3 gerak,tapi kitorang gerak dalam pukul 3:30 kot,aku carik baju hijau tak jumpa wkwkwkwkwk baju hijau tue comel lah wkwkwkwkwk

dalam kereta tengah drive tiba tiba dak ita cakap pok teh dah sampai seremban,erk kalau tak silap ummi cakap pok teh datang sabtu,ayoyoyo masa tue dah sampai umbai dah pon,tak kan nak pusing balik kan,kitorang pon pergi jugak terus mahkota parade...lagi pon dak ita call zakirah dia cakap macam jauh lagi... :p


kitorang sampai dalam pukul 4:10 kot nak mencari parking kat bawah tue punya lah susah grrr,sampai sampai jer atas tue dah pukul 4:30 dah terlepas jangan pandang belakang congkak,kitorang pergi gsc kat carrefour tue,pon tak ada yang menepati masa kitorang,haih baru nak bergelak ketawa,ada tue ada tapi lambat doe habis nanti,dak uman cakap "tak boleh tak boleh nanti terlepas solat asar..." sanggup cancel,nak main bowling macam bosan pulak,aku pon bagi lah plan,apa kata duit belanja tue kitorang beli makanan!wkwkwkwkwk

uman kecewa tak dapat tengok wayang

kitorang pergi big apple dengan mcD gila pelahap wkwkwkwkwk




yang dalam kotak comel nie aku punya,alien best doe.dah beli 12 pieces pon aku tambah beli lagi 2 alien wkwkwkwkwk



yang penting duduk belakang pon kene pakai seat belts wkwkwkwkwk,utamakan keselamatan ye adik adik wkwkwkwkwk kalau naik dengan buyah tak pakai plak wkwkwkwkwk

4 comments:

brutal blogger said...

wkwkkwkwkwk
3 bunga seekor kumbang..
seronok eh g jalan2..:D

abu dzar al-husaini said...

2 kumbang 2 bunga lah

Unknown said...

fusyo...melaka dh adew big apple....lembab tol...uman wif the new kaca mata...eta yg still xreti2 senyum...

saneas said...

replica zara bags index w8t83l4g59 replica zara bags replica bags in dubai replica hermes bag r9d38y1s87 replica bags india replica bags philippines wholesale replica gucci bags t0i61v3t88 replica bags koh samui