Followers

Tuesday, June 2, 2009

bawa aku terbang,

bosan sangat lah hari nie,eyh bukan hari nie jer...hari hari memang bosan,kecuali kalau dapat hang out dengan member member walaupun sekejap...tadi dah bosan sangat duduk dalam bilik jer mengadap lappy,aku keluar kejap pergi dapur,sebab macam terbau ada orang tengah goreng keropok,rupanya dak ita...aku ambil lah satu,tiba tiba wani datang adik bongsu aku,

wani : udaaa...buat kan ani myspace...blog...

omg!gila lah,budak darjah 4 nie ada hati nak buat myspace dengan blog...

aku terus terkedek kedek lari bilik ummi,

aku : ummi dak wani suruh buat kan dia myspace,blog...abis lah kalau wani ada blog

ummi : mesti habis ummi kene kutuk...

aku : sekarang nie pon dyeorang dah tulis macam diari atas kertas.. "today i go to school blablabla"

wkwkwkwkwk (lol)

8 comments:

lalink7 said...

kanak-kanak sekarang semakin advance...
huhuhu..

Bonbon Chaud said...

okey lh tu
bkn nyer adik awak suruh wat yg bkn2
mmm...msti best kan...
hehe...

JemiHatake said...

cuba kau jady adik kau,, aku pun lepuk kau.

sikulat said...

ape link nye ? buat kan tak ? ehehhee

abu dzar al-husaini said...

hahaha tak buat kan pon...

King Of Single said...

haha lawak r adek ko

2 r dak zman skang..tpgaryh dr abgnye r ni

eh jap, jgn2 die nk luahkan y die slalu kene buli ngn ko x?haha

jgn mare

n_n

abu dzar al-husaini said...

hahaha i abg mithali doe

Unknown said...

buatkn la dk wani 2 blog...adew la sket bahan akak ngn 125zr nk bace