Followers

Monday, June 8, 2009

bangla nasib kau baik,

pagi pagi lagi telefon dah berdering dering sebelah telinga tapi tak larat nak bangun (dah settle semua benda wajib so lajak lah tidur) wkwkwkwkwk sebab aku tidur pukul 6:12 kan,haih.ingat kan siapa lah call pagi pagi buta,rupanya buyah call.pukul berapa entah aku bangun tue pon sebab dak ita ketuk pintu cakap "uda buyah suruh kau hantar borang member kau,buyah tertinggal dalam almari" gosh...

so dalam pukul berapa eyh tadi 12 kot,aku gerak pergi office buyah,masa otw tue aku takut gila sebab minyak dah nak sampai E doe,oh my gosh jangan lah mati tengah jalan.dah lah highway AMJ tue tak ada stesyen minyak kalau ada pon duit dalam wallet ada rm2 jer wkwkwkwkwk,sampai sampai jer office buyah elok jer ummi call, (hari nie pulak tiba tiba no aku tak boleh pakai,aku pon tak tahu tak kan kene block kot haih pelik,baru 8 jun kot...) sekali buyah tak ada kat office daa,buyah dah pergi maktab ambil ummi,pastu ummi suruh lah pergi kedai makan area maktab tue,aku tahu.tapi macam kureng lah sikit jalan jalan nie wkwkwkwkwk,aku boleh salah masuk jalan,gosh orang melaka sesat di melaka! *malu* minyak masa tue memang dah E OK!dupdapdupdap dah lah banyak kereta nak pusing pon aku tak tahu kat mana haih berani kan diri jer lah wkwkwkwkwk *hancusss* nasib baik jumpa balik jalan nak ker office buyah,so daripada office buyah boleh lah masuk jalan yang betul nak ker maktab tue.

oh my gosh daddy bila aku dah nak sampai maktab pulak,ummi call tanya aku kat mana,aku cakap lah dah nak sampai maktab,tiba tiba ummi cakap ummi ada kat office buyah dah!gosh kene lah patah balik kan oh my gosh daddy,nasib baik tak jauh sangat.haih sampai sampai office buyah ambil cop semua,gerak lah balik dengan ummi,sebelum balik singgah kedai topek,minum dengan makan dulu.

ok sebenarnya cerita atas tadi tue semua macam tak penting sangat,nie penting wkwkwkwkwk,aku nak cerita lah...aku tak pernah isi minyak guna kad kredit taw,so macam tak tahu lah macam mana kan,aku panggil lah india tue tapi dia macam bangla pon ada aku rasa bangla lah...aku suruh dia ajar aku macam mana nak guna kredit kad,lepas tue cara dia ajar aku tue sangat lah menyakitkan hati,dia buat aku macam budak bodoh gila "ada bonuslink kad?" aku jawab tak ada,"mula mula masukkan cip dari depan macam nie,lepas tue ini lepas tue itu" dengan nada yang sangat lah oh shit,lepas tue pakcik yang kerja kat situ melayu lah dia macam nampak taw bangla tue buat aku macam tue,lepas tue pakcik tue panggil dia, "dah dah dah" gosh.

p/s : kalau tak tahu guna kredit kad kat masa nak isi minyak tue tak ada lah bodoh sangat kan :D

2 comments:

brutal blogger said...

wkwkkwkwkwk
cool ssin.. dia nak ajar kasi pandai tu..wkwkwkkwkw :D

Unknown said...

have a peek here replica bags pop over to this website gucci replica handbags reference high quality designer replica