Followers

Saturday, June 6, 2009

amirachaos tag me,

anda rasa anda hot?
- malaysia panas lah sekarang,oh my gosh daddy!!!

upload photo kegemaran anda.

mengapa anda suka photo ini?
- aku dah boleh drive lah sekarang *=))* gelak guling guling

bila kali terakhir anda makan pizza?
- oh my gosh daddy lama gila ok tak makan pizza?jom lah belanja aku.

lagu terakhir yang anda dengar?
- agnes monica-teruskanlah

apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
- layan lagu,guling guling lagi atas katil (baru bangun tidur)

selain dari nama sendiri,anda suka dipanggil dengan nama apa?
- hmm tak kisah lah korang nak panggil nama aku apa dzar,ssin,abu,al aku ok jer.asalkan nama MANUSIA ok!kalau nak panggil brad pitt pon ok bah.

tag lagi enam orang.
1. saiful nizam baharin budree utomo
2. ai
3. fath
4. amar razib
5. ajiek
6. nur

siapa no 1 bagi anda?
- k.a.w.a.n rawrrr wkwkwkwkwk (ehem ehem ily lah) wkwkwkwkwk

orang no 3 ada hubungan dengan siapa?
- ehem ehem ehem malas lah nak bagitahu *rahsia*

kata sesuatu berkenaan dengan no 5
- bila chatting dengan dia kat ym aku tak tahu kenapa,semangat untuk merapu meningkat.sorry ajiek wkwkwkwkwk

no 4?-
- trebuchet ms = comel dan kreatif

siapa orang no 2?
- roommate

bagi pesanan pada no 6
- jangan kecik hati ye kalau ada terkasar bahasa.wkwkwkwkwk,maybe u kene lebih memahami cara i wkwkwkwkwk