Followers

Sunday, June 7, 2009

berita disampaikan,

aku kan suka browse browse maklumat dalam google,wkwkwkwkwk kalau tak ada kerja lah kan,so hari nie aku terjumpa fakta yang telah ditemui oleh profesor S bukan nama sebenar.

Sabtu,15 januari 2009 : Seorang Profesor dari Melaka yang dikenali sebagai Professor S menemui bahawa sekiranya manusia mengambil ajinamoto dalam kuantiti yang berlebihan dalam kehidupan seharian "testis" manusia bagi lelaki akan meletup manakala untuk wanita "ovum" mereka akan menetas.

Oleh itu Profesor S menyarankan supaya manusia tidak kira lelaki atau wanita lebih kan memakan makanan berkhasiat seperti sardin yang sudah expired,atau pun sayur sayur yang sudah ditinggalkan di atas meja selama beberapa hari (lebih lama lebih elok).

Antara simptom simptom orang yang sudah ter-overdose mengambil ajinamoto ialah bulu buluan halus mulai tumbuh di tubuh badan (oh my gosh daddy mcm ada pada ajiek!) rambut curly ala ala razib (oh my gosh daddy macam mana profesor nie kenal razib?) sering murung (oh my gosh daddy mcm tuttt) mempunyai rambut yang lawa cantik tebaboom! (fath kot?) dan untuk anda yang baru pulang dari bercuti dari indonesia anda digalakkan untuk membuat check up sepantas kilat lari selaju lipas kudung.anda juga tidak digalakkan untuk menjalankan aktiviti bbq atau nama kasar "babi Q" kerana risiko overdose adalah besar,sebesar babi mengandung (nur habis lah...)

Sumber: BERNAM A

wkwkwkwkwk merapu nye Profesor S nie mesti Profesor S nie hensem macam aku.

9 comments:

Dann Chafid said...

oh my gosh daddy
kene ke checkup?
omgwtfbbq!
-____-

abu dzar al-husaini said...

kene lah nanti testis meletup,eyh kau ada ker testis?ker ovum?

Dann Chafid said...

ohh testis ah!
kau ovum kan?
kau kene gak check up dowh.
symptom lagi satu;
asyik cakap oh my gosh daddy macam cinta laura.

so kau kebe check up gak ssin!

omgwtfbbq

abu dzar al-husaini said...

wkwkwkwkwk aku dah ambil vaksin utk cegah daripada testis meletup wkwkwkwkwk

Dann Chafid said...

wahhhh
dahsyat!
mana kau dapat vaksin tuh

abu dzar al-husaini said...

ada lah rahasia

nur said...

siot je you ssin! haha grrr D:

abu dzar al-husaini said...

nur relax lah wkwkwkwkwk

roi kinney said...

ovum mane plak mnetas ni?
o.O