Followers

Sunday, June 21, 2009

grrr,

1.Kekasih saya adalah :
saya masih belum mempunyai kekasih yang berhak memiliki hati ini.woah gitu hikhikhik

2. Saya sedang mendengar :
lagu kat blog ijam@toek nie lagu apa eyh?ajari aku?

3. Mungkin saya patut ;
memulakan kehidupan yang bermakna (aku tak tahu macam mana nak tulis ayat yang sesuai untuk mengambarkan apa yang aku patut...)

4. Saya baru sudah :
pergi sekolah agama syarifah rodziah menghantar makanan dan wang kepada ummu aiman rahimin dan mashitah rahimin

5. Beza rakan, sahabat, kawan :
banyak sangat perbezaan salah satu nya ejaan,dll pergi google for more information woah

6. Saya tidak faham :
soalan awak

7. Saya perlu mencari:
apa?

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya :
eiii! (k.chik dengan wani cakap)

9. Makna kehidupan :
click sini untuk makna kehidupan


11. Saya paling suka :
melayari internet,berborak di telefon,gelak ketawa dengan rakan yang sekepala,tidur,dll

12. Saya akan cuba :
menjadi seorang anak yang menghormati kedua ibu bapa gitu lah kan choy!

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka :
idk,pergi tanya karam singh walia

14. Telefon bimbit saya :
saya tidak mempunyai telefon bimbit :( saya hanya meminjam dari adik adik saya,ada siapa siapa yang ingin membelikan saya telefon bimbit pastikan ianya mempunyai 3g,camera melebihi 1.3 megapixel,slide,sony ericsson,berwarna hitam,nipis,dan ringan :) dan boleh melayari internet

15. Katil saya :
katil saya apa?

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya :
erm,dont ask me stupid question,thank you :)

17. Teknologi adalah :
teknologi erm teknologi erm

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak :
erm pandai pandai lah masak

19. Semalam :
saya keluar bersama rakan rakan dari smt muar

20. Hari ini ;
saya berjumpa dengan tuttt happy gila wkwkwkwkwk

21. Malam ini saya akan :
pulang ke kuala lumpur bersama buyah

22. Esok pula saya akan :
meneruskan kehidupan seperti biasa

23. Saya betul2 inginkan :
dslr dan hp baru UMMI&BUYAH PLEASEEE

24. Badminton atau futsal? :
futsal

25. Karaoke :
kalau karaoke aku suka jerit jerit *paling best kalau lagu its my life*

26. Kereta :
aku macam suka gila sekarang tengok satria neo dengan saga (kereta malaysia jer ok)

27. Bilik yang terang atau gelap :
gelap baru lah romantik

28. Makanan jepun adalah :
erm sedap ker?

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang :
sedap tak suara abang?wkwkwkwkwk *sambil terus melalak dalam kereta ela ela eh eh eh u can stand under my umbrella ela ela eh eh*

30. Siapa yang anda tag :

nobody.

No comments: