Followers

Sunday, June 14, 2009

i'm sorry baby,

oh my gosh daddy akhirnya dah sampai kl,hmm tadi balik kl sorang sorang jer :( topek tak jadi nak balik sebab cousin dia masuk hospital kot,hmm aku macam tak dengar sangat dia cakap apa tadi sebab aku pon nak cepat kan,sebab si anep dah tunggu dekat r&r ayer keroh lama gila kot.

mula mula macam takut jugak lah kan nak balik sorang sorang,gosh tapi berani kan jer lah kan.nasib baik sorang sorang sampai ayer keroh jer.sebab anep dah tunggu kat ayer keroh kan,huhuhu tapi anep dia tak tahu jalan nak balik kl doe,so aku terpaksa lah konon konon buat macam ingat jalan kan,padahal...wkwkwkwkwk nasib baik lah selamat sampai dengan selamat,gosh penat ok tadi,dah lah anep bawak slow,dia cakap nak jimat minyak,gosh cakap suruh bawak 90 aku bawak 90 dia macam bawak 40 kot grrr dah lah panas haish.tapi bagus jugak bawak slow slow jimat minyak :))

so sampai sampai rumah,aiyo macam tongkak pecah kot,aku pon kemas kemas lah sikit.masa tue rumah tak ada orang,ady dengan gang gang emall dia tido arip pon tido sekali.dah siap siap kemas,aku melantak big mac,sebelum balik singgah mcD jap beli big mac :D tengah duduk sorang tiba tiba along balik,dia macam terkejut lah rumah bersih kan.tapi dia macam tahu jer aku dah balik,sebab dia terus datang balik aku hahahaha "ssin!!!dah balik :p "

dia balik terus nak pinjam motor...nak pergi alpha villa dengan daisy,aku bagi lah kan...lepas dyeorang blah aku try tido,tapi tak boleh taw,aku tak tahu kenapa,tiba tiba arip datang borak borak...dah penat borak sume aku try tido lagi...tak boleh jugak,kenapa entah,masa tue aku tak tahu kenapa...

tiba tiba along balik,dia masuk bilik aku...muka macam bersalah jer kan,dia panggil daisy duduk...dia cakap ada benda nak bagitahu,tapi dia takut aku marah,gosh aku ingat dia nak cakap pasal rumah ker apa kan...sekali dia nak cakap pasal motor...gosh aku kalau pasal motor memang macam sensitif sikit...cerita cerita semua...rupanya...


dyeorang hampir hampir nak eksiden,dyeorang nak elak dari lori,dyeorang termasuk dalam lubang yang katanya,lubang tue besar gila huhuhu,haih...along memang rasa bersalah gila kot,tapi aku cakap kat dia,tak apa lah...asalkan korang ok dah cukup bagus,sport rim tue boleh tukar baru,kalau korang cedera ker apa,macam mana nak gantikan huhuhu...along dah pergi tanya kedai lepas eksiden tue,kalau nak tukar kene tukar depan belakang 1 set...harga dia...rm360.00 along cakap dia nak ganti,aku macam serba salah pulak kan,tapi nak buat macam mana...

p/s : mbr my baby sorry u cedera hari nie ...

3 comments:

CikMinahSayang said...

Historic ohh

:.AtiqaMusa.: said...

ok la tuh xde kemalangan cume kemalangan jiwa jer...
org rase bersalah mmg sanggup wat ape saje even tuh bkn salah dye..
so, terime je la utk mengelakan dye rase lg bersalah...
okey!!

ai said...

ssin....


PADAN MUKA!! ;D