Followers

Saturday, June 6, 2009

oh my gosh daddy!,

oh my gosh daddy tengok apa tom anderson dah buat,ok cerita dia macam nie.semalam kan aku register acc myspace baru.so pagi nie aku try lah log in kan nak check mana lah tahu kot kot ada comment ker friend request ker kan wkwkwkwkwk hoi kenapa kau gelak ini serius,ok serius...tapi bila aku try sign in,asyik tak boleh jer,email dah betul password dah betul...aku macam bengang aku bagilah tahu fath problem aku tue,siap aku suruh fath log in kan,lepas tue fath cakap acc myspace aku kene delete kot?erk aku try lah bkk profile aku keluar notice nie

Invalid Friend ID.
This user has either cancelled their membership, or their account has been deleted.


oh my gosh dadddy,sesuka hati jer tom anderson delete acc aku,bangbangbom betul lah grrr.kan dah nak kene sign up lagi sekali fu** you tom anderson,aku rasa kan tom anderson dah kenal muka aku lah aku rasa dia cakap macam nie masa nak delete acc aku tue "eyh budak nie lagi sign up,tak ada orang lain ker,delete lah..." wkwkwkwkwk

nie dia tom anderson yang handsome,jom rejam dia sampai pengsan wkwkwkwkwk tapi jangan risau tom aku dah sign up balik *:)) rofl* wkwkwkwkwk korang nak tahu?mesti lah korang nak tahu kan (omg macam gedik gila tulis macam nie) aku sign up guna email yang sama,and BOLEH ok!so memang betul lah si tom anderson kertu nie dah delete acc yang aku register semalam,ok kita tunggu dan lihat kalau dia delete acc aku lagi sekali.

p/s : tom jangan saman aku ok,tue atas tue aku puji kau handsome tue wkwkwkwkwk aku luah kan perasaan jer *:)) rofl*

5 comments:

Bonbon Chaud said...

so...awak x dpt lh wat myspace bru...ciannyer awak nie...x pe lh nnt try lg.

nizam baharin said...
This comment has been removed by the author.
abu dzar al-husaini said...

dah buat myspace baru :p

xoxo said...

add la aku bhaiii >,<

abu dzar al-husaini said...

sabar bhai