Followers

Monday, June 8, 2009

o to the m to the g,

oh my gosh daddy,petang tadi chatting dengan si dugong,tiba tiba pulak dugong tue online kan.borak borak macam biasa lah drama itu ini aku rasa cerita dia nie dah tahap boleh di filem kan kot wkwkwkwkwk,nanti lah kalau aku ada bajet.aku nak suruh yasmin ahmad filem kan kisah cinta kau ok dugong,tajuk filem tue aku suruh dia guna "cinta dugong dan badak biru" oh my gosh daddy,confirm box-office punya.lepas tue kan tiba tiba dugong cakap pasal 26 hb eyh kalau tak silap?anniversary si dia dan si polan lah kan siapa lagi,tapi korang bukan ehem ehem lagi kan?HAHAHA haih sudah sudah lah dugong,move on jer lah haih.letih dah aku menasihat.ok sambung balik,bila dia cakap pasal anniversary tue masa tue pulak tiba tiba jari aku terbukak page satu group nie,eyh group ker community?ah tak kisah lah kan,yang dulu macam hot jugak lah tapi kejap jer lepas tue berkubur kot wkwkwkwkwk,nak dijadikan cerita dulu aku kenal si dugong sekor nie dekat situ lah,so tadi aku macam tengok tengok balik lah comment comment lama lama kan,tetiba terperasan yang aku start tegur si dugong nie 9 jun,wkwkwkwkwk maknanye esok dah masuk 1 tahun aku kenal si dugong nie.wkwkwkwkwk macam tak percaya jer.macam macam drama dah kita tempuh bersama kan omg gay nye wkwkwkwkwk apa apa pon friend forever lah dugong wkwkwkwkwk,siapa eyh dugong tue?jengjengjengjeng

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

cucu butomo masih single ada siapa siapa nak borang?sila hubungi talian bebas tol 999

nie aku bagi kau lagu fav kau masa kau muda muda dulu,enjoy;


please click play to play wkwkwkwkwk

amacam best tak lagu fav si dugong nie?comment lah :D 5 bintang ker tak ada bintang atau lebih?

8 comments:

Dann Chafid said...

omgqtfbbq!
toek nyanyi.
oh my gosh daddy cool! hahaha

abu dzar al-husaini said...

o to the m to the g mana toek nyanyi?

Anonymous said...

gosh ! that song sape nyanyi meh? nice2 ;) dugong nie tukang iron i laa ;) hahaha

xoxo said...

yang pasti,lagu tu aku x dpt nk dgr. streamyx slow bhai >,< mula² baca cerita ni,aku igtkan dugong tu gendut. rupanya tak. haha. bagi ah nama sedap sket. penguin ke,panda ke,polar bear ke =.= haha

Amira Zafirah said...

heh.
apsl suara dia lain mcm je.

abu dzar al-husaini said...

amira - nie masa belum baligh lah mira.

wani - tukang iron u llah nyanyi

lin - hahaha dugong doe

xoxo said...

sedap plak aq dgr suara ni >,<

nur said...

omg omg omg, ijam? wahh dh tak selsema lah suara dia, haha kemerduan! ijam, masuk lah AF, haha :P