Followers

Wednesday, December 17, 2008

xde keje,


gambar nie aku snap masa bulan puasa hahaha dah lama gila kan?baru terjumpa pic nie dlm hp along td,masa nie act along tgh tido taw,masa nie tggl aku 3 org jer kat rumah aku along ai,yg lain semua dah balik kampung,sbb dah nak raya,aku amek kain pelikat aku tutup badan along mcm mayat,lepas tue aku amek al-quran,aku baca yassin.sbb aku beranggapan yg along mcm dah mati,sbb dea tido dari pagi sampai malam malam sambung ker pagi