Followers

Thursday, December 4, 2008

postpaid vs prepaid,


kenapa lah aku bodoh sgt tak tanya betul betul dekat kakak cina tue,grrrrr.hari tue masa aku tgh tggu bus dekat depan kolej,tiba tiba ada 3 org kakak dari maxis dtg tanya adik pakai line apa,aku jawab maxis.oh kami dari maxis nie,kami tgh buat promosi.boleh bg no adik,akak check kan bila adik reg no adik,5 minit lepas tue,oh ok no adik xde masalah adik reg feb 2005.sekarang adik keluarkan sim card adik blablabla i/c,kami akan bagi adik sim card baru no still sama tapi rate dea lebih murah,aku pown cam tertarik lah kan,oh yeke.bgs bgs,aku try tanya nie pakai mcm biasa ker prepaid ker postpaid,aku tue jawab aah,aku xplak cam ragu ragu masa tue,sbb bila dgr dea ckp rate dea lebih murah,3 hari lepas tue kira hari nie lah,signal sim card failed blablabla kuar,akak tue ckp bila maxis tue hilang,adik tukar sim card yg akak bg nie,ok lah.aku tukar,bila aku on jer sim card tue,semua no
yang aku save dlm sim card hilang tue satu yg buat aku bengang,grrrrrrr aku lupa nak save semua no no tue,habes semua no rakan rakan sekolah menengah,plkn semua hilang,yg tggl semua no yg aku save dlm phone memory,arghhhhhhhhhhh dan yg aku lagi mcm bengang bila aku taw sim card baru nie bkn prepaid,tp postpaid,arghhhhhhhhhh!lps nie nak kene pg maxis center,nak tukar balik plan dea kpd prepaid,takut weyy pakai postpaid.sim card skrg nie postpaid yg limit dea sebulan rm 50.kenapa lah aku bodohhhh sgt,takut terlalai guna doe

p/s:kpd rakan rakan yg mengenali aku sila lah sms no korang dekat aku ok,no masih sama.no lama 017661****

2 comments:

Amira Zafirah said...

okay, to be honest la kan.
anda agak ngeng :P

amoi tu cun sgt ke smpai you bule terpengaruh dgn dia :P

hehhe :P

abu dzar al-husaini said...

xde lah i igt
simcard tue pown prepaid jgk
tp just tukar kadar dea jer
lebei murah
ahahaha