Followers

Saturday, December 27, 2008

1,

cerita sebelum sampai ke seremban,kali pertama aku naik ktm dari kl ker
seremban,rasanya sebelum nie dah penah naik,tp masa kecik kecik kot.

kali nie sorang sorang,alhamdulillah dapat sampai seremban dengan selamat.mula mula aku plan nak naik bus jer,dah pergi pown puduraya,sampai sampai puduraya tanya dekat kakak kaunter bus transnasional,tiket bus nak pergi seremban ada x?akak tue ckp xde...mmg xde atau pown tiket habis,tue aku xtaw lah,lepas tue tanyadekat akak kaunter lain,dea suh pergi luar,carik dekat kaunter bus SKB kalau aku xsilap lah,pergi pergi dekat kaunter luar tue,aku mcm nampak lah dea tulis kuala lumpur-seremban kan,tp mcm xsure,lepas tue tanya lah akak kaunter sebelah kaunter bus SKB tue,"a'kum,kak tiket bus nak ker seremban katne eyh?" akak tue ckp tue sebelah...ok dah mcm yakin lah aku kan,pergi dekat kaunter akak SKB tue,"akak tumpang tanya bus nie ker seremban eyh?"akak tue jawab "X LAH,CENTRAL MARKET!" eyh wtf!akak nie nak loyar buruk ker apa,dah terang terang lah terpampang tulis kat depan tue ada tiket ker seremban,aku just nak kan kepastian sbb tue aku tanya akak tue kan,tetibe dea leyh loyar buruk plak.

aku terus hilang mood nak naek bus,aku try call k.ngah nak tanya mcm mana nak amek ktm pergi seremban blablablabla k.ngah bgtaw,sampai sampai kl sentral aku ikut jer papan tanda yang ada dlm tue,tggu tggu train,naik naik train padat ok org!aku kene berdiri sampai dekat stesyen labu,lg 1 stesyen nak sampai seremban.sampai kat seremban tggu bujang abes keje dekat kenny roggers lepas tue balik rumah dea,sampai rumah dea aku tido kejap,

penat OK!

No comments: