Followers

Monday, December 15, 2008

lembaga,

sia* betul bebudak rumah aku.ok ceritanya mcm nie,sejak 2 3 hari nie,rumah aku cam berpuaka niyang rapik lah kot,ada yg cam nampak lembaga lembaga,rasa diperhatikan blablabla lah kan.haih aku nie plak yg cam kureng sket bab bab hantu menatang nie pown takut lah kan,sampai nak masuk bilik cam pk 2 3 kali,tp nak buat camne kene lah masuk jgk.sampaikan aku nak tutup mata pown cam ssh,sbb bila tutup mata,mata aku terbuka balik.and and lembaga yg si ai nampak tue plak melalui tingkap dekat dgn katil aku betul betul atas kepala aku kalau aku tido lah kan,adoi ai.lps tue smlm aku rasa mengantuk gila nak baca buku utk quiz and final practical test pown aku xdpt sbb penat sgt.so tertido lah aku,tanpa aku sedar kan hahaha,tetibe aku terbgn...sbb aku terasa mcm ada benda memanggil manggil aku... " ssinnnn ssinnnn sssinnn...." aku bkk mata "apa nie apa nie..." aku nampak mcm 1 lembaga bermuka hodoh aku jd keras aku takut,aku takut nak gerak gerakkan badan aku...tiba tiba!

aku tanpa rasa bersalah terus menumbuk lembaga tue!sumpah aku tumbuk,lembaga tue terpelanting "adoi sakit...",aku xtaw dari mana aku dpt kekuatan utk tumbuk lembaga tue,tiba tiba kedengaran gelak tawa dari rakan rakan serumah aku,rupa rupanya lembaga yg aku tumbuk tadi bkn hantu tp dyeorg pakai topeng hantu takutkan aku!
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sia*,tapi lembaga putih yg si ai nampak tue mmg betul kot,lg satu yg menjadi misteri bdk bertopi yg kitorg jumpa masa keluar makan...bdk tue hilang dlm sekelip mata...arif ckp dea nampak bdk tue dekat balkoni...

No comments: