Followers

Friday, December 12, 2008

12 dec,

hari nie aku pg kelas ganti utk culinary skills,kelas pukul 2:30 tp kitorg sampai dlm pukul 3++ cam tue,seb bek boleh masuk...kelas ganti sbb kelas aku spttnye isnin hari tue,tp isnin kan cuti raya haji so ganti lah harinie,hari nie nye kelas ada ada last test praktikal utk subjek tue, "identification product",test dea mcm senang jer kitorg kene taw nama nama mcm alat alat kat dapur, "tong,china cap,chinos,bread knife,measuring jug" banyak lg,lepas tue ada herb herb dan sewaktu dgn nya cth mcm "bay leaf,chili powder,oregano,paprika,parsley" banyak lg ada 60 barang yg kitorg kene kenal pasti nama dea,dea mcm susun dari 1 sampai 60,banyak oh pening pale td,dah lah xmakan dari pagi so mcm gila babi lapar,xlarat nak berdiri dah....xdpt nak snap gambar,sbb camera rosak,dea mcm keluar bunyi "ktikktikktikktik..",smlm masa tgh lepak lepak dgn housemate dekat rumah tetibe rosak arghhhhhhhh,apa aku nak jwb kat k.ngah nie,dgn assignment food safety xsiap lg,nak kene guna camera...so lepas aku mcm dah jwb hampir kesemua soalan test tue,aku ckp kat lan..."weyy aku dah xlarat nak diri dah nie,hantar jer lah...",lan pown sama mcm gila babi xlarat,kitorg ddk kejap kat luar tue sementara tggu pn su dtg nak pungut kertas jwpn,abes jer kelas tukar tukar baju dlm locker room,plan nak pg kedai thai tue nak makan nasi bujang ker nasi goreng paprik ker tp kedai tue xbkk plak,last last pg kedai mamak sebelah kolej jer,melantak nasi lemak,mula mula aku,topek dgn lan jer pg,lps tue aku pasan along dekat dpn kolej tgh tggu bus,aku sms am ajak lepak sekali...weyy nasi lemak mamak tue best doe,1st time mkn kot nasi lemak mamak tue,aku mcm gb lapar aku mentak lg 1,topek pown mentak lg 1 hahaha am tgk kitorg mkn cam sedap jer,dea pown mentak 1 hahaha,ddk ddk lepak lepak borak borak pasal mslh rumah blablabla,maki maki caci mencaci blablabla pukul 6 kitorg blah,amek len seng balik pv10 :D sampai sampai rumah aku rasa bdn mcm panas gb,nak dmm kot...

No comments: