Followers

Tuesday, December 23, 2008

tb,

ahaha apa tue tb?nama virus baru ker?xlah,act tue nama gelaran kedai makan yg aku dgn housemate selalu makan.ok kisah nya mcm nie,arinie kitorg pg mkn kedai akak tb,lepak lepak tggu makanan,air sampai dulu,malam nie aku order sirap limau dgn nasi goreng USA,biasanya aku order fresh orange dgn nasi bujang jer.


harap maaf gambar kurang berkualiti,camera murah

mcm biasa jgk air sampai dulu lah kan,aku sedut sedut air sikit sikit,borak borak maki maki kutuk kutuk,lepas tue aku cuba amek tisu depan mata aku,dan dgn xsengajaaaaaaaaaa......aku tertolak cawan aku "arghhhhhh" cawan jatuh berguling guling,air menderu laju mengalir melalui alas meja plastik kedai akak tb,terkena lah seluar si faiz,air tue kalau sikit xpe!banyak doe,sbb kedai akak tb,cawan air dea besar,tp murah.air sirap limau rm1 jer (promot akak tb) akak tb baik doe,kitorg dah jd pelanggan ttp kot kat kedai dea :) mari mari dtg kedai akak tb kedai kedua selepas selekoh bwahaha,tp mmg kesian lah kat faiz,seluar dea dah mcm kene darah doe :)) bwahahahaha lap lap sume aku order sirap limau lagi satu hmmmm membazir betul,lepas tue masa tgh lepak adi boleh jumpa sellotape plak!,masa nak balik tue dea main main tampal tampal sellotape kat mulut,lilit kat muka bwahahaha,antara mangsa nye aku,am,faiz...palingg teruk am dgn faiz lah,aku adi xsempat buat,sbb masa along pgg aku,aku cubit+gigit tangan dea,sampai luka doe tangan along berdarah kene gigit,gila r....


kitorg jahat doe,gambar xclear.camera murah

gambar faiz kene jer sempat snap sbb hp memasing sume low battery,xley on camera....

1 comment:

shen said...

ko tau tak nasi goreng usa kat johore sumpah bapak pelik>
dia letak fishcake ayam goreng dengan hotdog..

and word verification untuk comment ini ialah tumatico