Followers

Thursday, December 11, 2008

kau,

hah kau nak sgt menang
amek amek amek
tak matang lsg doe kau
just sbb benda tue pown kau nak gila ker apa
bodoh tak ada otak
umur dah 21 tahun,
benda kecik mcm tue nak diperbesarkan besarkan
amek kau aku perli kau dlm diam kan td

"alamak aku kalah aku kalah :( sedei nye dea menang...am aku kalah am aku kalah..."
ayat aku ckp kat kau td kan?lebei kurang mcm nie lah

sumpah doe aku sakit hati dgn kau,
kau pown dah lama tak bertegur sapa dgn aku
eyh aku xkesah
dulu aku buat baik dgn kau,
kau fuck aku kan?
aku nasihat,
kau mcm bajet aku nie bgs sgt
yeah aku mmg xbgs keji lg jht bodoh
hahahaha
ada aku kesah?
ubah sikap boleh?
ssh doe nak ckp dgn org mcm kau...

*act aku bg dea menang main game bola,tp kan sumpai pangai kau mcm tutttt doe,bila nak berubah?aku xpuas hati dgn dea sbb pangai dea doe,kalau kau kenal dea taw lah mcm mana

No comments: