Followers

Monday, March 16, 2009

tlg phm,

"buat baik dibalas baik,buat jahat dibalas jahat."

yelah tue...aku dah rasa,terima kasih B-16-6 kerana mengunci aku di balkoni selama lebih kurang 1/2 jam (tue lah padahnye kalau buat jahat dekat org) aku sedar...tak aku xmarah kat korang,aku mmg tgh badmood,aku taw korang akan mmg baca entry nie,hahaha tok mu natang,along sorry aku mcm terkasar bahasa bila mintak laptop aku (badmood katakan) ,tak aku xmerajuk (aku xkan buat mcm dulu lagi,merajuk pergi cc lol) nasib baik lah ada syg ku yg meneman kan aku tatkala di kunci di balkoni,urgh...eyh pergi kolam air panas best ker?mcm best jer,td shieda dgn shima mcm ajak,ah yelah mentang mentang aku ada mbs,pandai lah nak mengunakan aku tue...tp aku xpergi,letei bai!malam nie ckp nak pergi steven's tp senyap jer?xjd eyh?baru nak enjoy kan pale otak...

aku perlukan rehat yg secukupnye,badan sengal sengal lah.nie kalau suh kak chik pijak pown sedappp.

shen syamim senyap jer skrg?rindu nak merapu.

2 comments:

norzila musman said...

org kata mcm HUKUM KARMA la kowt kn?kn?
nyway,entry yg sgt pnas kowt..
huhuhu..suke baca blog awk..
^_^

abu dzar al-husaini said...

haha thanks doe