Followers

Sunday, March 8, 2009

sms,

to all ma besties
.
.

* i wish all of u luck. hope u guys so.
remembe me
owez.
stat from i comed till now diz
is da very best
moment dat i
have.
u guys r da best.
for who lazy,
naughty, stupid
mayb smetimes lyke crazy,
changes ur attitude.
coz i dun want b lyke me.
now i regret coz
have to leave u
all.
i on my way to ktn now.
so so sad !
take a very gud care oke.
bye.
see u guys next time
:)
_addy_

(aku cuba paham apa kau send nie ok addy hahaha)

dpt sms dari addy masa tgh jln jln kat dataran pahlawan,haih addy kenapa nasihat nasihat yg kau bg tue sume kene pada kau?muahaha,xpe kalau kau dah kaya nanti dtg balik ok?ahaha kitorg dah janji nak tlg kau kan? :) faiz nanges xmasa kau blah td?sian faiz :p

w'pon kau selalu buat sampah lps aku kemas rumah,suka letak barang sepah sepah.blablabla tp rumah tue mesti sunyi kalau xde kau.

w'pon kau penah menyibuk mandi sekali dgn aku dulu,tp aku xkesah.sbb kita tak bogel kan hahaha,w'pon kau penah tiru gambar aku yg sexy tue,tp aku xkesah ;)) w'pon kau dgn along selalu cuba nak bogel kan aku lps aku mandi tapi aku xkesah,sbb korang xpenah berjaya nak bogel kan aku,sbb kau mesti kalah dgn gigitan,cubitan dan jeritan aku muahaha,w'pon laptop kita sama,tapi aku xkesah sbb laptop aku lagi lawa bersih dari laptop kau,w'pon kau selalu buat aku jeles dgn rambut kau bila rambut kau dah lawa nie,tp aku xkesah,nanti aku buat lagi lawa dari kau.ahaha.semua lah aku xkesah.jumpa lagi.daa

6 comments:

.plaztic. said...

satu kali sedey,sob..
due kali sedey,sob sob..
tige kali sedey,sob sob sob..
ehe...
touching lak aq bace..

haih,,asl lak aq yg over nie...
lalala...

Ralph said...

alright.
this is officially one of the hilarious entry i've ever read so far.
with a little bit of reminiscence as well. haha :p

ssin said...

plaztic - over pesal dushdushdush

ralph - thanks :p kenangan manis tue

Si Nana said...

alahai sedih kot baca, walopun xbape nak phm part atas tuh. u x kesah, tp dia kesah kot tgglkn mmbe2 sume. memahami nih. xD heh

ssin said...

dea mmg mcm berat hati nak tgglkan kitorg,yelah nak masuk 7 bulan tggl serumah,semua benda buat sama.dah mcm family,

freefun0616 said...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,酒店,