Followers

Wednesday, March 18, 2009

creep,

semalam lepak nz dgn along,topek ai,fik dgn member member fik 2 org apa kenama entah.entry lepas aku ckp aku lebei suka ddk rumah,hah nie aku keluar lah nie.tue pown aku xdpt nak tahan lama,ddk kjp dah mcm cacing kepanasan,smlm pown aku lebei banyak anggukan kepala dan geleng daripada bercakap.sampai kene tegur, "cuba kau cakap,cakap..."

gagaga dan dan semalam aku xbanyak habeskan masa di table,aku asyek blah,bergayut kat telefon (hilang sikit bosan aku) tue lah sbb nye aku xsuka melepak satu tempat tue lama lama,mungkin aku cepat bosan,sape taw


bila aku balik jer kat tempat dyeorg,tetiba ada sorang abg tue dgn guitar nyanyi lagu creep,


lagu fav aku tue.best plak dea nyanyi fuyooh,lepas tue dea nyanyi lagu dea sendiri "salma dont cry" fuyooh lagu best doe

No comments: