Followers

Wednesday, March 18, 2009

perosak,

xde benda yg nak di update sebenarnya update lah pasal nie;

harinie topek pindah masuk rumah aku,atas sebab sebab tertentu dea terpaksa pindah masuk (terpaksa ker?) muahaha ada lah sebab xpayah tahu xpenting pown kan kan kan.dan dan dan apa yg buat aku sakit hati belum dea pindah masuk lagi dea dah merosakkan tombol pintu bilik aku,pfft

mahkluk perosak





rasa sakit hati hilang bila benda tue dpt dibaiki,hahaha beria kau betulkan kan!dah mcm main "lego" jer

hikmah disebalik rosakknya tombol pintu bilik aku,is kitorg dpt baiki tombol pintu tandas sekali,terima kasih lah pada topek sbb merosakkan tombol pintu saya yeee ahah,lepas nie boleh mandi dgn tenang tanpa gangguan (harap harap nye lah)