Followers

Monday, March 23, 2009

kenapa,

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
this is me.selalu bertukar lah...ikut mood kot,

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
abudzaralhusaini.blogspot.com,dulu dulu masa nak register blog mcm mcm nama aku fikirkan,powerrangers lah,powerpuffboy lah zuko lah, lee shaoran lah,pikir punya fikir,untuk nampak lebih matang guna lah nama penuh yg telah diberikan oleh ummi dan buyah :) kalau family members nak bkk pown mcm senang nak igt,tp xmengalakkan pown family baca blog aku,hahaha sbb blog nie blog nie bkn blog mcm yg cerita pasal kisah kisah tauladan dan blablabla kan,hahaha lebih kepada meluahkan rasa jer :)

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
method?mengikut gerak hati.

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
tak pernah,sbb belum ada benda yg membuat aku berfikir "ah aku nak delete blog lah" kan?lgpown mcm best kot ada blog,boleh melatih jari menaip dgn lebei pantas ah xde lah hahaha,mcm aku nie bkn org yg "mengingat" mcm kalau benda tue baru berlaku pown aku boleh lupa,lemah nye otak nie hahaha,so kalau ada blog nie,kalau nak igt apa jd smlm,tgk jer lah balik entry yg lps lps.tue yg kadang2 sehari sampai 3 entry aku publish kan,ada org kesah ker?lps tue skrg kan aku tgh study culinary art,kalau dulu masa kat teknik kalau ada kelas kitchen,boleh bwk balik masakan tue bg ummi rasa,skrg belajar,jauh dgn ibu dan bapa.gambar masakan jer lah dpt tunjuk bkn nak poyo hehehe.mungkin tue antara kebaikan yg aku dpt bila aku ada blog,so mmg xde rasa perlunye atau terlintas rasa nak delete blog.

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
busu,skrg dah mcm jarang sgt update kan.

6) Next 10 person to tag?
1.ady
2.mira
3.ralph
4.woah nana
5.pojie
6.lin
7.shen
8.syamim
9.fikri
10.si nana

1 comment:

fikri FAUZI said...

u tag me?
i think i already done this tag.
xP
come visit my blog