Followers

Sunday, March 1, 2009

oh lah,

pagi pagi lagi aku dah kelam kabut sebab bangun lambat,kelas pukul 8:00 aku boleh plak bangun pukul 7:45,tanya ai mcm mana aku berlari lari masuk bilik air keluar pakai baju gila aku rasa mcm the flash lol,tp kecewa bila sampai jer class,sume benda dah settle,harinie masak kek senang jer.entah mcm mana ntah td,aku sampai sampai class,chef philip ckp "ok rehat 1 jam 30 mnt,lps kek dah masak,kemas kemas sume kamu boleh balik..." pfft sumpah aku kecewa...sia sia aku berlari bagai nak rak td,lan best lah...dea ada motor,so along dgn adik adik along hantar dea pergi college,ummi...nak motor jgk...1 jam 30 mnt lepak lepak mamak tepi bangunan belakang,wisma sachdev...



so abes class dlm pukul 10:30,sampai jer rumah sambung tgk boys before flowers,tp lembap lah dol,aku terus badmood,sume serba xkene...aku try tido xboleh,aku xtaw kenapa,sume serba xkene...dlm pukul 3:30 mcm tue aku ajak topek balik melaka (ahahaha suka suka aku jer kan,padahal duit dah xde nie...) tiket td pakai duit topek dulu,thanks topek :) kau lah sahabat aku hahaha


oh harap maklum tadi saya lapar sangat,dan saya singgah makan dekat pudu,tapi makcik makcik kat situ sgt menakutkan,cuba lah pergi makan kat pudu...

so skrg saya ada di melaka :) nak pergi segamat lah beli hotdog shen,tp saya belum dpt lesen saya lagi,pakcik tue vunguks lambat sgt nak amek gambar dgn lesen L,dgn motor aku dushdushdush,kereta pown tade doe,along bawak balik college dea,grrrr

No comments: