Followers

Sunday, March 15, 2009

centre mart

am : topek kau pergi ker centre mart kang?
topek : xtaw lagi

*****aku menyampuk?*****

"centre mart katne doe?besar ker?ada apa kat sana...mana mana?kenapa aku xtaw?ada karaoke?jom karaoke lagu meet uncle hussein hahaha"


"cubalah kau tengok luar sikit,jangan asyik mengadap laptop tue jer....blablabla berleter (sambil hentak pale aku) " (am,2009)

rupanya centre mart tue dekat depan tue jer,daripada bilik aku pown boleh nampak.lol,lepas nie kene lebih kan sikit menghirup udara segar di luar sana.

mungkin mcm entry aku yg lps aku ada ckp aku lebei suka ddk rumah daripada merayau tak tentu hala

tp kalau xkeluar rumah,gila mcm xtaw apa jd kat luar kan,tp tue lah ddk rumah lg aman