Followers

Sunday, March 8, 2009

d.p m.p ,

pernah tak kau dgr org ckp melaka mcm bosan?aku mcm nak akui nye lah kot.nak nak kalau sape yg suka jalan jalan tue lah kan.aku rasa betul lah tue.ia betul,tggu lagi 2 3 tahun mungkin melaka lebih membangun.

pukul 4 lebei siap siap nak keluar dgn k.ngah,k.ngah suruh bwk dea shopping shopping dekat mahkota parade dgn dataran pahlawan.

mula mula masuk dataran pahlawan,masuk masuk agak semua kedai lah.eii xde apa yg menarik sumpah,bosannn.

lps tue ajak k.ngah pergi mahkota parade,pusing pusing.bosannn,mungkin aku bukan org yg suka berjalan tanpa hala tuju,so aku mudah bosan.atau kesimpulan nya dataran pahlawan & mahkota parade atau melaka mmg bosan?kalau nak berjalan sana sini?

bila sudah lapar singgah mcD,boikot?k.ngah ckp mcD dah insaf,so ok jom :) blablablabla 6:30 k.ngah gerak pergi surau sembahyang,perut aku mulai sakit.

dan paling menarik bila mat rempit bengang dgn aku sbb aku memotong dea :)) masa dekat highway amj gelak guling guling aku atas motor,bila aku bg dea potong aku balik dea angkat tgn?apa kah tandanya dea angkat tgn?xpasti...berterima kasih?nak lempang tapi jauh?haha abaikan

kesimpulannya,ddk rumah lagi best daripada keluar tanpa hala tuju.mungkin sbb aku terlalu bosan,aku xde snap apa apa gambar,so entry nie xbergambar.